Od posledneho blogu sa par veci zmenilo...

dnes urobím ešte update celej situácie a upravím článok a fotky :) čím viac tým lepšie!

- uz nebyvam so svojou rodinkou -  presne od 8:15AM; 03/06/2016 kedy som odišla autobusom do Albany, kde som prestupovala na autobus do Bostonu
- februar sa niesol v znameni balenia, lucenia a vitania novej aupair (okrem toho - nová tam vydržala asi mesiac, tá druhá taky tak a nakoniec to vzdala HM)
- cisto spontanne som sa nechala ostrihat (za mega draho v prepocte na eura, ale tak co som mohla cakat od centra Bostonu) a nikto si to nevšimol - akože naozaj nikto :D

V nedelu rano som zase skoro hore. Maly este odfukoval na posteli, tak som urobila to iste resp skontrolovala vysledky volieb a bola som rada, ze v polke aprila odchadzam este na rok do Rakuska. Here we go. Dlho tajene. Tak ma HM odviezla smer autobusova stanica, este sme hodili rec a hotovo. Rok uletel ako voda. Autobus bol na pocudovanie nacas. Prestupila som v Albany, dala si pofiderny burger, ze otrava za rohom - chvalabohu vsetko v poriadku :) a o 10am sme vyrazili smer Boston.

Uvitala ma slusna stanica, neskor Chinatown a nasledne hostel. Perfektna vzdialenost hostelu (cca 15 min od stanice), slusna stvrt a ubytko samo o sebe na jednotku. Tak som ubytovala, prezliekla, oplachla a vydala preskumat Boston. Na pocudovanie som nemala na izbe Nemku! Prva zastavka bola Panera bread, ich Chicken salad mi bude chyyybat :(

Vyrazila som najskor smer Stuart ave, kde su vacsinou mrakodrapy a kancelarie. Takze avenue je plna business ludi no. Hladala som Skywalk observatory, na co som zistila, ze je v nedelu zatvorena a ze to musim odlozit na pondelok. Tak som zacala bludit, az som sa ocitla pri Charles River v nejakom kraaaaaaasnom parku a nasledne v Beacon Hill. Co je asi najkrajsia stvrt, aku som kedy videla - tehlove domceky, dobove osvetlenie a malinke obchodiky. Ak pojdete do Bostonu, urcite nevynechajte ich prenadherny park. Fakt sanka dole :) okrem ineho som chcela prejst freedom trail, ale po zisteni, ze je dlha ako tyzden pred vyplatou, som zvolila len prechadzku v okolo pristavov.
What else... v pondelok som sa nakoniec vybrala na skywalk observatory (student za 14$, normalne tusim 17$ alebo 18$), Vyhlad bol z 52. Poschodia a bol uzasny. Ak by som mala energiu este by som presla North end, ale vyzeralo to na dazd, tak som sa schovala v najblizsom starbuckse :D zastavila som sa Boston City hall a zvysok som uz len tak ledabolo presla. Osobne si myslim, ze Boston by mohol konkurovat Chicagu, ktore je moje top 1 :))

Momentalne uz som na ceste do NYC, odkial v nedelu vyrazame smer Californiaaaa :) co je nepredstavitelne, ale teplotami sa blizime, kedze v DC  bolo v stredu (03/09) skoro 30 stupnov! Okrem ineho som hore od pol 6, ani som sa nevyspala, co som stale kontrolovala budik. Neocesana (chvalabohu za klobuk), neumyte zuby a napoly este spim a takto som isla za tmy na stanicu. Dufam, ze som bola dost odstrasujuca, nato aby sa mi po ceste nic nestalo :D


po príchode z autobusovej stanice do oči udrie ako prvé - CHINATOWN




the Esplanade


výhľad zo Sky Observatory

North End?


Donkin Donuts po čínsky
Pridať popis

 na bus do DC som čakala cca 6 hodín na stanici - wcka čisté, zadarmo a po 10PM nás kontrolovali policajti a tí bez lístka museli stanicu opustiť!








Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*