Christmasy Vienna

Sedím s diárom na kolenách a rozmýšlam. Plánujem. Čo vidieť vo Viedni, kam zájsť, prípadne kde si dať sushi. Potom zistiť koľko ostanem na Slovensku  počas vianočných sviatkov. Následuje Silvester. Meh.. a here I come. Tri a pol mesiaca do konca au-pair dobrodružstva. OMG!! 
Sitting here with a diary on my knees and thinking. I am actually planning. What to see in Vienna, where to go, where to eat sushi. Then I have to figure out how long can I stay in Slovakia during Christmas. Followed by New Year's Eve! Three and a half months until my aupair journey is over!  OMG !! 

Ring. 
S au-pair z Holandska sme začali riešiť hypotetický voľný týždeň vo februári, kedy majú deti v Rakúsku Semester ferien - juchú!! Okrem iného decká sú furt po starom. HD dáva hlášku za hláškou okrem iného ma straší xD
With the aupair from Netherlands / we started to discuss what to do with that free week when Semester holiday takes place. Kids are still the same and HD is scaring me most the time and saying jokes xD

Volksgarten-Rathaus
Viedeň? Viedeň je stále úžasná. Preplnená turistami a vianočnými trhmi. Neskutočné kvantá ľudí! Tak poďme na vec. Trhy som si najskôr prešla sama, potom s Lenie a nakoniec ešte raz s Lenie. Najviac ľudí je logicky pri Rathaus-e. Pokračujem trhom pri zámku Schonbrunn & Belvedere. Pri Schonbrunne opravujú Gloriette - vyhliadku, takže to vyzerá, tak to to vyzerá.
Vienna? Vienna is still awesome. Full of tourists and Christmas markets. Gazillion people everywhere! So... I went to the markets on my own first, then with Lenie and then with Lenie again. There is most of people by Rathaus - logic. Following by markets at Schonbrunn & Belvedere.  The Gloriette next to Schonbrunn is being reconstructed - the view ain't the view anymore.

Volksgarten
Krásny trh je pri Karlsplatz-i. Ďaľší je celkom v zákutí, teda alter wiener Markt alebo trh Am Hof. Určite sú trhy aj pri Práteri. Ďaľší krásny trh s atmosférou sme našli v Turkenschanzpark, čo je mega ďaleko od centra (: Proste trhmi to tu žije. Ako pravý turista som si zaobstarala hrnček aka 3€ a varené víno za necelé 4€. Peňaženka plakala a ja skoro tiež, pretože víno chutilo otrasne. Bleh.
There is beautiful market at Karlsplatz!  One is very hidden, Alter Wiener Markt or Am Hof Markt. I think there are markets at Prater too. Another nice market with nice atmosphere is in Turkenschanzpark, which is way too far from the center. So city full of markets. As a real tourist I got myself a cup a.k.a 3€ and Gluhwein + Mulled wine 4€. I was crying and my purse as well, because the wine tasted terrible. Bleh.


Čo mi pripomína.. technicky všetky najlepšie fotky, ktoré urobím vo Viedni alebo na cestách vešiam na instagram!! ^^ ciernobiela_svk ? To som ja ;) Pozerám, že som toho dokopy moc nenapísala. Ono, našla som Netflix, kvôli novým častiam Gilmoriek, doháňam Upírske denníky, víkedy som vo Viedni a cez týždeň sa z domu ani nepohnem. Ak nerátam krúžky, škôlku a družinu. Medzitým riešime choroby, kašle, nádchy a podobne. Ako bočnú motivácia a zábavku mám appku Tandem na učenie španielčiny, prípravu na FCE - first certificate of English, takže sa chystám zložiť skúšku z angliny.
Which reminds me.. all the best pictures (from Vienna or when I travel) I use to upload on my Instagram - ciernobiela_svk - that's me! I can see I did not write much. Well, I found netflix, because of the Gilmore girl new serie, catching up on the Vampire diaries, during the week I do not leave house and I am not home on weekends (because I am in Vienna, obviously). I go to activities with kids, school and kindergarten. Inbetween we handle being sick, caughing etc. As a side hobby is the new app called Tandem for my spanish and getting ready for FCE - first certificate of English, so I want to pass the exam!



Am Graben - Kärtner Straße - najkrajšie za tmy!

Sem prísť definitívne o 12 na obec a rezervovať si cca 15 minút na šou !

knižnica a kaviareň OBEN - kúsok za Westbahnhof ^^ výhľad!

Belvedere v daždi - Belvedere while raining

MQ a vianočné netradičné trhy - Museum Quartier and christmas market

Maria-Theresien Platz aka ďalšie trhy!

Trh - Am Hof



MQ

Maria Theresien Platz

Pridať popis






ten pocit <3 - that feeling!


Votivkirche
Long story short.. Čas beží. Plány, čo vidieť a urobiť na Slovensku sa klasicky predlžuje deň po dni, takže 23. december prosím ťa, príď čo najskôr !
Long story short. Running is ticking. Plans what do see and do in Slovakia are getting bigger and longer day by day so December 23rd come ASAP!

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*