už LEN mesiac - rekapitulácia?

Od môjho slávneho MATCH-u to bude čo chvíľa MESIAC! Náväzne na to, som si musela vybaviť víza - nikdy viac a.k.a vypisovala som to s diakritikou a systém mám nechcel pustiť späť :D Čo ma teda nepotešilo a náladu mi zdvihlo jedine latté na druhý deň v kaviarni, kde som prihlášku úspešne, v kľude a za asistencie koordinárky Vandy vyplnila.


Jeden by neveril, čo za otázky tam sú. Každopádne je to za mnou a evidentne úspešne. SBSkári na ambasáde sú veľkí srandisti a pri vypratávaní mojej kabelky sme sa solídne & kolektívne pobavili (z neškodnej zvýrazňovačky sa stala skoro maskara na oči, bunda mi pípala - mrcha :D a kabelku som si ku koncu brala poloprázdnu !!! Ale pán mi povedal, že konečne prišiel niekto pripravený O:-)). Brali veškerú elektroniku, takže vnútri som bola asi dve hodiny bez mobilu. Pohľad na 20 ľudí bez telefónu v jednej miestnosti musel byť úchvatný xD


Takže už len počkám na panííí poštárku, spravím"up-date" v profile, zaplatím poplatok (230€), jeden poplatok (33€) si vypýtam späť - vďaka Twitter ! :) a idem ďalej (medzinárodný VP len za 6,50€ - konečne skúsim tie e-kolky či čo to je; nájsť to "naj" poistenie do USA a nevyvaliť zaň tisíc € či odhlásiť sa z úradu/poisťovne a trilión iných povinností - really?).


Inak som písala e-mail ešte rodinke, ako sa to má s tým počasím - či naozaj v TV nepreháňali a najmenší člen rodiny nakoniec oslavoval narodeniny - rovné DVA roky. #yay Což o to - ja som oslavala tesne po ňom. Takže zase o rok staršia a ďalej o tom nebudem ani hovoriť xD

tak či onak želám ešte pekný večer ! :)
K.

Komentáre

Theira napísal(a)…
Dvě hodiny? wow! Já tam byla 25 minut! Jinak potkáme se na školení :)
Katarina napísal(a)…
Aj ostatné slovenky mi písali, že čakačka se vším šudy cca dve hodinky. Akože dosť nuda. Každopádne sa teším na školenie :)
Anna napísal(a)…
Ahoj, chtěla bych se zeptat s jakou agenturou jsi jela ze Slovenska a s kterou spolupracuje v USA? :) Děkuji :)
Katarina napísal(a)…
Ahoj, išla som s Coolagent-om a ten spolupracuje s APIA (au-pair in America) :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*