balenie, darčeky, papierovačky.. samé príjemné problémy

Jedna z výhod match-u je návšteva nášho hlavného mesta. Nemôžem zabudnúť na kamarátky, ktoré tu bývajú a nemusela som riešiť nocľah. Okrem iného sme mali na večeru sushi (vegetariánska verzia a mrte wasabi <3 ) a na raňajky -croissant menu- s nuttelou. Ráno stačilo len vystúpiť na Mariánskej, stratiť sa, pustiť navi a objaviť sa na Obchodnej. Kto ma pozná dobre, vie, že neznášam meškanie a rada chodím v čas resp. chvíľku pred. Aby som však neodbáčala od témy. Potom, ako ma pán kuriér s kuriérkou nenašli doma, som si svoj pas s vízami prevzala pri Lidli, kde som ja ešte 10 minút na nich čakala - podotýkam bola v celku zima vonku.


Nasleduje dilema "čo s poistením", tak si sadnem a idem hľadať, čo sa iným au-pairkám oplatilo v praxi. Pobočku poisťovne som objavila šťastne aj v tomto malomeste a hurá na vec (TIP: Oplatí sa nájsť alebo komunikovať so slečnami, ktoré môžu cestovať v daný deň ako vy, páč nemusíte toľko stresovať, že sa stratíte sami (okrem rizika stratenia sa na letisku sa môžete s nimi poradiť). Kontakty môže zdeliť pani z agentúry, fb skupiny pre au-pairs, stránka agentúry či twitter alebo fb a koniec koncov nájdu sa holky, čo si píšu blog.)
Nakoniec som predsa išla zaťažiť pani v banke, pretože prevod €€ do Londýna (poplatok agentúre) bolo nad moje sily t.j. nechcem poslať peniaze omylom inde. Ale dnes som všetko úspešne zvládla a som ľahšia o pár stoviek (vrátane zaplatenia poistenia).


V práci sa vyskytujem tento mesiac zatiaľ veľmi málo, čo dáva priestor nude a kreativite aneb vytiahla som kufor. Nebudem nikoho strašiť - veci budem baliť day by day, aby som sa v marci vyhla stresu z váhy. TSA zámok pasuje, nový kód som "nenaštelovala". Nebudem pokúšať šťastie. Za posledné tri dni som tam dala tielka, kraťase a tepláky.

skôr či neskôr nastane táto situácia, ktorú z nás každá dôverne pozná :)
Už ostáva len zájsť do lekárne na overené lieky, k doktorovi, na zubnú hygienu, kúpiť darčeky - čo je téma sama o sebe (asi z toho bude nejaký ten krátky blog), vybaviť medzinárodný VP na počkanie (prekvapenie)!! a oznámiť tetám na úrade a v poisťovni, že sa nejaký ten piatok neuvidíme. #countdown pokračuje!




Prikladám video na inšpiráciu minimálne pre slovenské budúce AP ..

K.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*