Ostáva 5 dní.

Presne tak. 5 rovných dní. Aktivizujem práčku, upratujem a spomínam. Medzitým hľadám prácu, ktorá by "nadväzovala" na moje slávne štúdium. Žeby som vedela konečne ukázať svoje nadobudnuté vedomosti? :) (Mladý ma práve češe, mokré vlasy a on zoberie kefu. Au ! :D)

Mám silný pocit, že sa mi scvrkol kufor! A to sa viem dobre baliť. Veď letné tábory na dva týždne a tri roky na výške ma niečo o balení naučili! Organizácia, to je moje.

Všetkých môj skorý odchod z Nemecka trápi viac ako mňa. Ja v tom vidím určité plusy, ktoré sa objavia neskôr, ale objavia.  Už môžem riešiť postupom času USA - Au-pair, môžem si nájsť prácu súvisiacu so štúdiom a tak zistím, že to nebolo marné, konečne bude čas na autoškolu a šoférovanie. Pobyt tu mi veľa dal, ukázal a naučil. Netreba vešať hlavu, keď sa niečo nepodarí.

A najlepší bonus bolo sobotné cestovanie :D Kto nezažil, neuverí. V stredu vyvesia cestovné plány platné až od nedele v tom istom týždni. No jasné, že som sa do Kassel-u ani nedostala. Do Hersfeldu som sa dostala s Laurou až AUTOM o 12ej. Pech, Pech, Pech!!! Zato som videla Kurpark, Kurhaus a veľa, veľa zelene <3 Lovely! Kdesi mám aj pár fotiek, ale kábel k foťáku mám už zbalený, že áno ...

Bis bald, možno ďalší článok bude zo Slovenska :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*