Na geht's los! Malý countdown do 20.12.

Presne tak, 20.12.2013 niekedy vo večerných hodinách (keď sa zadarí, tak aj v nočných) nasadnem do malého autobusu a vydám sa na nové dobrodružstvo. Smer Slovensko, skúšky v autoškole, nákupy darčekov na poslednú chvíľu a dohnať zameškané.

Inak to ide od desiatich k piatim. V piatok som cítila divné škrabanie v hrdle. Dnes to cítim tiež a do toho sa pridal kašeľ. Toll!! Takže mám viac menej voľno a liečim sa.

A moc sa toho neudialo. Konečne je tu trochu pokoj. Decká odpočítavajú dni do Vianoc. Takže tvoríme všelijaké srandy s číslami, obe majú adventné kalendáre, ja mám pre istotu dva diáre - veď čo by, keby. Že áno.

Zato aspoň sobota bola záživná. S Hahn a Ionou sme boli v Bad Hersfeld-e na Weihnachtsmarkt, potom v kine na Hunger Games: Catching fire a na jedno varené víno inak známe ako Glühwein^^




Jedna poznámka po čiaru: Išla som klasickým autobusom. U nás by som ho volala "sedlák", pretože ide cez všetky kúty, kým dorazí na konečnú zastávku. Šofér tam mal malinký tablet a v buse boli minimálne dve kamery (rátam, že kvôli bezpečnosti). U nás to tak nie je, preto ma to udivuje. Nasledujú nudné veci ako káva/víno/horúca čokoláda, potom trhy, obed u vietnamcov - chop suey curry ma zasýtilo do ďalšieho dňa!!! a už smer kino.
Ehm - prišli sme 15 minút pred, potom teta vypýtala 9 €, tak som si proste odpustila colu alebo chipsy :D Nestihli sme bus, tak nasledovala možnosť si vyskúšať AST - Anruf Sammel Taxi (chodí až raz za hodinu a volať musíte aspoň pol hodinu vopred). Pričom, sme šoférovi dávali naše autobusové lístky plus 1€. Ja osobne som zvyknutá na iný systém, tak toto mi viac menej vadí.
Film bol brutálny. Knihy som nečítala, nevidela som ani prvú časť filmu a pochopila som to asi od polovice plus všetko v nemčine. Ako večerný bonus bola Havana (club v kubánskom štýle).

A za hodinu vypraviť mládež na futbal. Bis später.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*