o 10 dní končím ako au-pair v Nemecku.

Áno. Zhrnula som to do jednej vety. Viem to asi dve hodiny. (Sú tri poobede.) Jediné dve veci mi idú hlavou: "Nechce sa mi baliť" a "Práca". Fakt, že sú veci/oblečenie, ktoré môžem vyhodiť, pretože je zničené/zodraté. Tie utvorili miesto novému oblečeniu. S prácou to už také ľahké nebude. Nažhavila som portál s pracovnými ponukami a hľadám. Už teraz. Možno sa niečo od nového roku pošťastí. Jazyky, tie mi idú. Ich wünsche mir Glück :)

Vyzerá to na nové dobrodružstvo.  Že by som sa niekam znovu na nejaký mesiac nasťahovala ? :)
Bis später.

* Dôvod, ktorý som dostala - HM potrebuje pauzu, teraz chce byť chvíľu  bez au-pair. Žiadne scény sa nekonali a všetko je v najlepšom poriadku :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*