Moje (tri) želania pre Ježiška...

...pod stromček, ktorý stavať nebudeme. Je to moc práce, ktorú nedocením :D V lepšom prípade bude klasická štedrovečerná večera ako top. Upustila som od tabletu. Stejnak neviem, ktorá značka je dobrá, ktorá nie a čo to všetko robí (inak za dva mesiace mám narodeniny ;)). Už som veľké dievča, viem čo chcem (občas nie), takže darčeky "wishlist" pre mňa som zúžila na:

1.) Topánky/Čižmy, ktoré by nepretekali pri náznaku snehu alebo vody na chodníku a boli by zároveň pekné. Nesplniteľné. Buď sú topánky/čižmy pekné a hneď pretečú alebo úplne naopak.
2.) Kabelka... Škola sa nejako neblíži, napriek tomu chcem do tašky napratať občas notebook, časopisy alebo knihu. Hľadám niečo elegantné, zároveň na bežné nosenie a najlepšie v kombinácií hnedá a čierna.
3.) Mobil - už mesiac žhavím notebook a internety, ale výsledok sa nedostavuje :D Ma zaujíma, kde ten mobil 23ho decembra zoženiem :D Ha! Mobil som našla: Prestigio 5500 DUO. Dobrá cena, veľký dispej a silná? baterka. Chcela som biely mobil, ale nebudem to hrotiť, že ? :)
4.) Parfém - check. Už je doma a mám ho k meninám. ^^
5.) Lístok na konzert Justina Timberlaka vo Frankfurte, v júni. - check. Lístok je kúpený a mám to k narodeninám. ^^ Som ja raz "praktický" človek.

Menší update: Na týždeň ma skolila nejaká choroba, takže som si slušne oddýchla. (Za jeden sirup v lekárni som nechala asi 10€ - ale zajtra mi dajú rukavice, s ktorými môžem používať mobil - reklama) Minulý týždeň bol chorý mladý. S ním som bola dva dni doma a celé dni sme blbli. Týždeň predtým bola chorá najstaršia. :D
                        Inak prerábka pokračuje v plnom prúde. Robotníci sa tu menia ako na "páse". Každý deň čosi. Česť výnimkám. Hoci hluk a stres tu nikomu nerobí dobre.
                        Odrátam dni do odchodu smer Slovensko na pár dní. Ešte 12 dní ostáva. Ani neviem, či sa tešiť. Pretože piatok 20ho tu bude zas "frmol" a ja budem v strese a lipnúť na mobile, kedy zavolá šofér, že už je na ceste ma vyzdvihnúť. Chjoo...
                        Myslím, že nemčina sa zlepšuje, s deckami chodíme na futbalové tréningy a malý zásadne protestuje voči spánku. Blázinec, ale nemenila by som ! :)

Bis bald :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*