Uz som spominala, ze by som rada videla Australiu alebo Novy Zeland?

     Tak tu sedim, pozeram Suits 5. seriu, robim karty na den sv. Valentina, pijem kavu a rozmyslam. Nova aupair pride za dva tyzdne a dva dni. V izbe mi strasia dve velke krabice, dve prirucky, oblecenie a nedoriesene resty ako pokazena ziarovka v kupelni.
     Povodne som mala ist do kina. Teraz si v kine dva filmy, ktore chcem vidiet: the choice a Hail, Ceasar! Minuly tyzden som bolana 50 shades of black. Najhorsia movie experience ever. Do kina v mall uz nikdy nevkrocim. Ostava mi sice presne jeden mesiac tu v Saratoge, ale do toho kina uz nikdy. Pridem, sadnem si, po reklame 10 min cierna screen. Idem za obsluhou, ta sa posturala s nastaveniami, idem spat, vidim tri tie iste ukazky a zas cierno. Uz vytocena idem spat a dalsich 10 minut sa niekto iny hra s projektorom. Samozrejme, ze za nejaku hodinu slm musels za bus, tak mi urcite usla najlepsia cas filmu. No cele zle!
     Zial casu zalostne ubuda a ja si rada prispim cez den ak mozem. Okrem ineho, vcera vecer zacalo snezit. Co mi kazi plan, poslat bali cislo tri presne zajtra - (ale) autobus je miesto, kde cas a priestor na tri rozcitane casopisy!
     Inak!posledne dva vikendy a hned dve BDay party. Posledny den v januari patril mne a dalsia nedela patrila otcovi mojej HM. No mazec. Mala vybrala veskeru ozdobu pre mna. Kedze sa blizi Valentin a den sv. Patrika, tak sme boli zladeni do zelenl ruzova. Co pripomina jar anyway.
     Este stale zvazujem zobrat si extra tri dni z mojej dovolenky, kedze mam este tyzden v zasobe. Ono vsetko je objednane, valna vacsina je zaplatena a ja to coskoro mam zvestovat hm. Co mi pripomina, ze road trip s kockami je booknuty. Ja som sa solidne vyblbla a cislo svojej platobnej karty poznam naspamat. Inak viva la dane, dalsia polozka v mojom diari pekne v cervenom. Moje vypocty hovoria 403$, co nie je zle, ale radsej by som,keby mi ta suma svietila na sk ucte (thank you Transferwise).
Fotky: velice v skratke, kedze fotit nie je co a v podstate ani kedy. Mame valentinsku vyzdobu, nieco bokom je furt vianocne, pestujeme chia semienka a puzzle su nasa bokovka.
Idem doriesit tie valentinske karty a zit! :))

Komentáre

Unknown napísal(a)…
Jestli by jsi ráda viděla Ausrálii, tak koukni na můj blog a možná najdeš inspiraci :)
livinglife-upsidedown.blogpost.cz

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*