Ticho pred búrkou, hektické dni a nič sa nedialo

Docela trefný názov. Pas úspešne vybavený. Mám štyri A4 papiere po anglicky s ktorými pôjdem k lekárke, aby vybrala moju kartu a pomohla mi vyplniť ich a k tomu ešte jej podpis. Táto časť mi príde asi najviac komická - točenie videa pre rodinu nerátam.

V rámci praxe doobeda, teda budík 6:30 celý týždeň, večerné šichty v kaviarni a snaha športovať ma zamestnávajú na toľko, že sociálny život ide bokom. Čo je pravda už le polovične, posledný víkend som si dala do tela a stretla toľko ľudí, čo mesto ponúklo (tour de kaviarne s kámoškami - vitajte novinky, klebety a zásadné rozhodnutia! a sobotný drum bass :)). Už len aby prišla jedna, druhý výýplata, mala by som voľný piatok z kaviarne a rozhodne by som išla podporiť ekonomiku nákupmi a všeobecnou prechádzkou by som sa potešila v Trenčíne. Rohodne pekné leto pred nami ! :)

Jumpingové hodiny sa presunuli na naše "slávne" kúpalisko Pažiť a vďaka neskorému postrehu sa najbližšie dva pondelky budem venovať zumbe, ktorú mám cez celé mesto. K tomu kúpalisku mi napadlo, že väčšina ľudí tam nebývajú ani domáci - prejdete cez parkovisko - vidíte tri autá s BN značkou a zvyšok TN, IL alebo PB. Trochu irónia.

Pokroky v kaviarni napredujú. Máme krásnu terasku s tienidlami, umiestnenú na slniečku celý deň. Vnútri to chytá tiež šmrnc a k tomu tie ľadové kávy. Pri tretej porcii dôjde šľahačka a mám po srande :D Fakt, že radšej nerátam tie lahodné zááákusky <3

oddych :-)


Dobre. Chuť som si spravila. Do zajtra musím vydržať. S pracovným nasadením a nadšením sa púšťam do nového týždňa. Inak oprašujem staré diely Doktorky Zoe, priateľov  či Ally McBeal.

Tak zatiaľ                                   Katka

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*