!? Rovnych sest mesiacov !?

Ok. Idem na vec. Je presne pol 9 a piatok vecer. Nikam nejdem. Unavena som ci tu Ir je a ci nie. On tu nie je uz dva tyzdne a ja som bez energie aj tak. Ja uz ozaj potrebujem dovolenou. Tu ja poctivo planujem, zacala som riesit aj travel month a tam som narazila.. ja som sa poistila, len na rok. Takze zas vysolim neviem kolko na tych par extra dni, aby boli v poistovni spokojni. Zato ze sedim teraz doma aspon usetrim, ani v mall som nebola od piatku pred Labor day. Co je presne tyzden. Zato Subway a Starbucks na mne zarobia. Okrem toho zo Starbucksu mi pride coskoro zlata karta. Juhuuu
Inak do skoly som sa este nedopracovala. Raz som nemohla a raz sa mi brutalne nechcelo t.j. dnes. Zas budem student roku :D tento pobyt mi urcite vela berie.. hlavne spanok(fakt neviem, kedy som sa normalne vyspala),ale vela dava. Zodpovedna za cudzie deti, v cudzom dome atp. Skolu som si vyemailovala sama, cestovanie si riesim na vlastne riziko.. taka klasika, ze partaka nikam neberiem.. som sebec :D ale nemusim sa vobec nikomu prisposobovat. Co ma teda najviac tesi.
Chyyyyba mi pivo, Fatra a plnene bagety. Subway nema to caro, hoci borec uz spoznal, ze nie som miestna. Okrem toho mi chyba sport. Fakt, ze som chcela chodit na barre, ale potom som si uvedomila, ze dovolenka, dane a jedno s druhym ma k celemu nijako nechcu pustit. A hlavne nechcem prist domov svorc, kedze planlv mam mrte a potrebuje  zaklad :)
Co sa tyka rodin v eu, s ktorymi som v pozitivnej konverzacii.. vyzera to nasledovne: dve rodiny z Belgicka- 1dieta a 4 deti, Rakusko - 3 a 4 deti, dve nemecke rodiny a posledna rodina je z Britanie alebonz Irska. To uz som si nie celkom ista. Okrem toho si obzeram studijne obory na skolach a snazim sa (nemiluj slovencinu za tento zvrat) si ujasnit, ze co to vlastne chcem.
SOBOTA.. pol 9 vecer. Odpadaju mi koncatiny, ale aspon som spalila nejake tie kalorie haha. Hra mi David Guetta a Sexy bitch -nostalgia ma nesie asi o 5 rokov spat aka stedna skola. O pol 12 sme vyrazili smer annual picnic. Jednalo sa o tradicny piknik z prace mojej hm. Boli sme tam vyse troch hodin. Pochodili sme asi vsetko mozne aj nemozne. Maly medzi tym este aj zaspal.. inak sme dali pumpkin patch, petting zoo, bouncy house, climbing wall, cotton candy, za mna salku hnusnej kavy a podobne. Na konci sme vyzerali solidne znicene. Teda minimalne ja, lebo maly dal v noci asi hodinovy placovy koncert aneb blizia sa druhe narodenjhy inak zname ako terrible twos. Ale inak zabava ohromna! Fakt orgaizacia na paradu. To klobuk dole, okrem vstupneho sa za nic! Neplatilo. Ja budem pekne skazena, kym pridem domov. Pac tu mi nakupy v potravinach balia oni a nie ja.
ta pesnicka last Friday night vela veci vysvetluje. Toto bolo sto razy horsie...

Premeskam jesenny jarmok tj burciak, medovnik, ALE cukrovu vatu som si aspon takto vynahradila...

cukooooor, energia aka ako chuti jesen mne.. co mi pripomina, ze v Starbuckse si uz neobjednam salted caramel mocha.. kto ochutnal, tak vie preco

Svetriv, cardigans a triciek mam, tak jesen moze udriet aka potrebujem botickyyy

Bez komentara


Nasla som u forever21
Skusim nahrat fotky a to je zo serie stazovania na dnes vsetko
K.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*