Dovolenka a dalsie vyrocie

Konecne som sa vyslovila a siedmeho novembra si letim na tyzdne prec. Konkretne do strnasteho novembra a mojim cielom je Chicago, Seattle a Vancouver. Brutalne sa tesim. Oddychnem si, mozno sa aj vyspim, nieco nove uvidim a niekoho noveho spoznam. Ako ceresnicku na torte pisem, ze cestovat budem sama.. Vcopycentre som vysolila za tlacenie leteniek, rezervacii a confirmations - potvrdeni asi 13$ ALE dnes som mala lucky dozen v Starbuckse a tak sa mi to skoro vyrovnalo, pretoze kava bola for free podla mojho vyberu.
Pri vybere som sa radila s celym internetom. Doslova. Kayak, tripadvisor, yelp a google. Hladala som hostely, prehliadky mesta, nejake zlavnene listky na oblubene miesta atp. Samozrejme brala som vsetko s najvyssim hodnotenim. Pre vlastny dobry pocit. Povodne som chcela skusit airbnb, ale to si odlozim do Europy. (Po skonceni dovolenky napisem nejake ecenzie, mozno sa bude hodit) Apropo Europa - buduci mesiac tu budem 8 mesiacov a uz sa budem rozhodovat, ci idem domov a ak a o tak kedy. Dokonca uz mi to pripomenula aj agentura milym emailom. Citala som si nejake prispevky a nakoniec to vyzera tak, ze investujem do byvania a prace a neskor mozno este do vzdelania a nezabudam na cestovanie. Akurat sa musim rozhodnut, kde zakotvim. :)
Co sa tyka este jedneho volneho tyzdna dovolenky, tak prejdem east coast, pretoze, ak by som chcela cestovat s holkami z orientation, tak musime byt na jednom a tom istom  keste v rovnakom case pravda :) Tak som vcera navrhla Californiu v travel month. Hadam sa to ujme. Takze vdaka jednemu emailu som sa uvedomila a plany prehodnotim. Ktore uz mam. Kedze leto bolo dlhe.
Momentalne som doma s malym, ktory ma pink eye. Takze ruky brhlim antibakterialnym gelom. (Dakujem bath and body work. They smell so gooooood :3) Voda mi susi kozu jak nikdy. (Okrem toho dohieham kulturu zvanu Sesame street) Takze skolicku uvidim az v piatok. Nie zeby mi nejako chybala :D fotky pridam neskor. Akurat neviem, ci nejake vobec mam. Vsetko musim urobit z mobilu. Este 5 mesiacov Bez notebooku!! Dufam, ze to pojde opravit! :-/ Som ako bez lavej ruky. Uz som si zvykla na tablet. Je lahky, tak ho vlacim po meste hlava nehlava.
Tolko z mojho aktivneho zivota. Ak pridam fotky, urobim isto update. Mam pocit, ze som vela veci zabudla spomenut.
K.
UPDATE
 Moja prva navsteva farmy.. kde sme kupili tekvice, ktore decka neskor zdobili. Inak zvane pumpkin patch. Neskor sme stihli aj jazdu na vlaciku a bludisko zo sena. Osobne si myslim, ze zbieranie gastanov je vacsia zabava, ked si spomeniem na jesen u nas. Alebo malovanie listov a potom ich otlacit na cisty papier.

 Nepamatam si ci som sa pochvalila, ze v Starbuckse uz poznaju moje meno! Kazdopadne tentp pohar je nadherny!

 Ako prvy v celej ulici sme mali haloweensku vyzdobu a to myslim aj vonku. Vsade tekvicky roznych velkosti a vonku este velku kukuricu a slamu :D
  Ide do tuheho. Alebo - pre Vancouver som si nechala az dva dni :) hrozne sa tesim, ze si trochu oddychnem :)
 Pekny film - dobri herci a prijemna komedia.ja osobne som sa dost nasmiala ako aj zvysok kina, co boli dochodcovia lol

 Papier bol do tyzdna doma! Ratam, ze na hraniciach bude este sranda! Beriem autobus, ziadne lietadlo :)

 Moje oblubene stromy na ceste do centra :D ale tie farby ma uchvatili... <3 cakam, kedy sa zrube  na chodniku, ked furt cucim skoro do neba..

 Na dalsej farme... neskutocna kosa, ale prasiatka boli stastne :) dali sme si apple cider donuts, ktore boli doslova obalene v cukri.. brrr.

 Zopar zaberov z farmy. Proste tekvice su vsade! Vnutri bola motylia farma a vlaciky! Thomas bol jasny favorit!
A jedna zo skoly :) hoci som vonku sedela az raz a nakoniec, vnutri maju starbucks a wi-fi

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*