Washington

Už som doma, ale ešte mám zopár restov z ciest. Tak si idem zaspomínať...

Vylet smer D.C. bol tiež zábava sama o sebe. Od nejakej siestej vecer som cakala na South station v Bostone, pretože samej sa mi po tme nikam nechcelo. Bus odchadzal o polnoci. Ked sme sa nalodili na Megabus, bol už čas si pospať. Nájsť tu správnu polohu nebolo najľahšie, ale nakoniec sa podarilo - bundu som oslintala kade tade, budila sa na kazdej zastavke a prezila som. Predsa len 10 hodín v buse nie je len tak. Po vystúpení som zistila, že hostel (samozrejme) neviem nájsť. D.C. bolo/je cele rozkopané, čo mi vôbec nepridalo na nálade. Tak som sa stratila ešte aj podľa GPS v telefóne a celá dopotená (dve príručné a jeden batoh na chrbte) som hostel s pomocou božou našla (rozhodne by som si hostel druhý raz nevybrala, hoci bol asi najlacnejší a aj recenzie mal slubne).

Klasicky som sa z hostela vybrala opačným smerom ako som mala a išla som do horšej štvrti. ALE nakoniec úspech - našla som US Capitol. Aby toho nebolo málo, prerábali ho. V D.C. bolo veľmi teplo a času tiež nebolo nazvyš, aby som navštívila múzea, ktoré mi baby poradili, aby som si prešla, pretože boli for free. National mall je krasna cast, ale jedina, ktora sa v DC oplati vidiet. Ale tiez, vsetko sa opravovalo - fontana nefungovala, jazero nebolo plne, stromceky ostrihovali... no pruser. Nasledoval Washington monument - no krasa! Narodny memorial druhej svetovej vojny, memorial korejskym a vietnamskym vojnovym veteranom a nakoniec prvehp dna este Lincolnov memorial. Chcela som vidiet aj Pentagon, ale nakoniec som sa stratila a radsej som sa vratila spt do bezpecneho prostredia. 

Nech nezabudnem - videla som Biely dom - aka chod a nasleduj turistov! Jefferson memorial - obklopeny stromami a ako bonus nadherny vyhlad na cely national mall cez mensi pool. Nakoniec som si uzila este trochu prirody, nasla mensi memorial Martina Luthera Kinga jr a nakoniec som trielila na hostel. V zivote som nelezela na viac preliacenom matraci! O sprche a zachodoch ani nehovorim - zle splachnes a hotovo - upchate... V skratke - DC ma vobec neoslovilo. Vylet v NYC musi/musel tuto traumu vyrovnat!







Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*