Prvá rodinka - Virginia

V pondelok mi schválili prihlášku. Čo beriem ako naj úspech za posledný mesiac. Vzhľadom nato, že som so sama musela zistiť asi polovicu očkovaní. Tri dni som lipla na maily a profile. Žiadna správa, žiadna rodina so záujmom. Piatok po praxi som to zabalila, že víkend si kaziť nebudem, ved bez tak budem v kaviarni alebo niekde uhánať na bicykli alebo trápiť maturanta s nemčinou  :-D  v piatok večer padla otázka, ktorú som počula asi x-tý krát t.j kedy ideš/odlietaš a víza dostaneš ? otvorila som profil a tam to stálo - prvá rodinka. Zvedavosť mi nedala, rozbalila som essay a ešte aj ich mail. slová tehotná a dvojičky bol náznak, že nadšená nebudem... jednak mi to pripomenulo môj odchod z Nemecka a potom nenormálne veľkú zodpovednosť krát dva o takého malého človiečika krát dva... odpoved bola negatívna a ja čakám dalej  :-) na dobrej nálade mi neubúda  :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*