Vegetariánstvo. Aupair a iné pokroky

Začal júl a s ním môj piaty mesiac ako vegetarián. Prvé a jediné sklamanie bol neúspech darovania krvi, kde som bola na dolnej hranici s hemoglobínom. Takže idem si železo  :-) Mojim cieľom je absolvovať 10 darovaní - aspon.
Pokroky s vycestovaním ako aupair sa konečne začali hýbať. Po krásnom poobednom schrupnutí, ako zapla mobil, webku, poskúšala zvuk, obraz, kvalitu, vyskúšala movie maker a video je na svete. Konečne sa podarilo zmenšiť aj veľkosť a tak v pondelok píšem email k prípadným pripomienkam a úpravám v profile. Bodaj by už všetko bolo v poriadku a začal matching s rodinami. 
UPDATE: v pondelok t.j. 21.7. mi schválili   prihlášku aj na druhej strane a môj profil je prístupný rodinám :-) už šetrím na víza a programový poplatok #yay
Čo sa týka postcrossingu - schránku znásilnujem každý den a stále nič!  :-/ 
V kaviarni trávim čas už primerane s každým a dokonca niektoré drinky radšej spravím ja a.k.a musím tie zákusky obmedziť inak do fitka chodím zbytočne. 
Asi toľko ku krátkemu ohlasu, že žijem a darí sa mi :-)  

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*