oprášila som starý profil a ticho na pěšine

9.11. bol mesiac odkedy sa mi ozvala posledná rodina. Medzitým sa mi ozvala rodina z Nemecka a pár dní na to som oprášila profil na Au Pair World-e. Tak si skrátim čakanie na Ameriku v inom štáte! Doma mám ponorku a túžba vidieť svet ma ťahá kade ľahšie. Tak som nažhavila mobil, mobilné dáta a obrnila sa trpezlivosťou.
Základné kritéria boli jasné.
1. blízko veľkomesta, najlepšie v hlavnom meste, kde sa stále niečo deje
2. počet detí + vek detí
3. domáci miláčik (možno papagáj alebo tak, psa som vylúčila - jedine v prípade, že sa naozaj nebudem musieť starať ešte aj oňho) 
4. moja doba zotrvania - 3 až 6 mesiacov - istota
UPDATE
12.12. Sa mi ozvala rodinka z Washingtonu, resp z predmestia. Ok, prvý dojem 4 deti, si hovorím dievča neblbni. Už som išla písať email, že sa na toto necítim. Nakoniec ma osvietilo a o 4 dni t.j. dnes ideme skypovať. Dúfam, že uvidím tie dva anjeliky, ktorí mi pripadnú a hádam ich súčasnú au pair  Schedule nie je moc narvaný, lokalita je tip top a v okolí je tiež veľká au pair komunita.
Okrem toho sa snažím nájsť poriadne cestovné poistenie, pretože to bude nakoniec NAJDRAHŠÍ špás. Nonsens.
Okrem toho som v kontakte s rodinou z Bernu, z Talianska a ešte jednou/dvomi z Rakúsko - blízko Viedne (poistka).
Toľko ku krátkemu reportu z môjho dobrodružstva a navyše píšem to z práce.
Fotka stromčeku je z práce. Nabudúce si kupujem menší mobil - päť palcov je na moje malé ruky moc a radšej poriadny foťák, nech mám zážitky a akcie niekde poriadne zdokumentované - na všetko moja makovica nestačí  :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*