And I am like..

Whaaaat..
Dlhy vikend za nami, kedze prsalo,tak doma ponorka jak krava. HM ma Bday. Samozrejme nic pre nu nemam. Urve ma. UPDATE .. Nasla som kvetiny, uz zviazane, aby som netraposila v kvetinarstve. Okrem toho kvetin bolo sest ako na pohreb. Stane sa -_- 

Par zvlastnosti, nech nezabudnem... Ktore ma prudko zaujali! 
  • Postarove auto ma volant na opacnej strane
  • Noviny najdete pred domom o siestej rano zabalene v igelite, ALE nenosi ich tipek na bicykli, ale z auta z okna Vam pristanu na chodnik
  • Jeep bez dveri je popularny
  • Z uplne neznameho dovodu, zachod sa velmi lahko upcha a to potvrdi kazdy, kto to zazil viva la aupair!
  • A steny su tu ultra tenke - you can everything u want.. 

Ked sa dopracujem na PC, supnem sem fotky z raftingu. Jezisi maria, to bola jazda?! Pocasie nam vyslo, kedze hlasili dazde a burky. Boli sme partia aupairplus LCC a jej boyfriend. Nasledne sme s kockami zistili, ze do restiky boze ist nemozeme, suche topanky nemame a tak sup bosky do TJmaxxu. Mexicka restika naozaj mexicka a tak to chutilo. Porcia velka, chutna, salsa sem, salsa tam a obed na druhy den.



Od HM som dostala gift card do OldNavy <3 S Irom som bola na bowlingu, co som s prehladom vyhrala. 


Potom sme zasli na burger (o desiatej vecer je to este nevinne a rano som sa zobudila hladna :D ) a hajde dom. Tyzden pred tym sme boli na pivo, ale to je ina story :D a nepublikovatelna. Dnes by sme mali ist do kina na Ted 2. UPDATE: Kino sme uspesne prezili a.k.a brusaky zo smiechu jasne. Este ze mam kino kusok a 12 dolarov ma nezabije, i ked mala by som si odkladat na dane a mozno aj to cestovanie. 
S deckami nove nic. Maly je ako spongia lomeno papagaj. Opakuje slova, ktore ho usilovne ucim-e. Okrem toho ma este fazu teething.. tak sa mu menia chute a zaciname cistit zubky.. Mala rastie sko z vody a zvykame si na seba .. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*