Rychlo a zbezne.. je tu leto, vonku dazd a 55 stupnov...

Posledný víkend bol upršaný. Môžem to opísať ako dobrý horor. zavretí doma, bordel ako po výbuchu a decká nevyjašené. Si viete predstaviť! u mňa sú pondelky malý sviatok (takže si schrupnem, idem na nákup - miniem aspoň milión alebo aspoň do Starbucksu).

Čo sa týka nákupov - seriózne domov pôjdem so 4 kuframi alebo budem posielať krabice smer Slovensko (vďaka bohu za Poliakov!). Len teraz som si kúpila Yankee Candle (cca 500g) alebo prádlo z VS. Neviem, ako to bude za rok (resp. 9 mesiacov, fú). V Starbuckse platím telefónom (a zbieram hviezdičky) a keď schrupnúť, tak aspoň na dve hodinky ^^

Koncom mája sme mali cluster meeting. Pomaly odchádzajú tri aupairs. Jedna z nových aupair stihla havarovať, takže neviem koľko sa ohreje.. Témou stretka boli národné jedlá. Čím pre mňa varenie haslo :D Brazilka priniesla "brigadeiros" resp čokoládové guličky, naša LCC ugrilovala kuracie prsia v marináde a ešte nejaké šaláty. Chýba mi európska kuchyňa ! Jediné overené je asi len Subway..

Malého som od New Yorku naučila srandovnú vec - keď urobí svoj biznis - ukáže na plienku a povie mi, že "eeeew", čo znamená fuuj. Všetci sa na tom bavíme. Inak je vidno, že rastie ako z vody.
Travel tip: Orlando, FLorida - play with dolphins (dúfa, že sa zadarí, pretože do Orlanda by sme mali ísť). Čo mi pripomína, si vybaviť voľný víkend u HM (chcem ísť do Stamfordu a do New Haven v CT, kde je uni YALE).

Svoj voľný čas zabíjam pozeraním Kredenca na YT, večere telkou (hlavne v utorok - Pretty Little Liars). Nie že by som riešila školu alebo aspoň autoškolu, nech sa odhodlám na automat a veľké auto. Jediné, čo je aspoň tak užitočné je hľadanie rodiny na stránke aupairworld - dokonca sa mi jedna rodina už ozvala.. I keď moja cieľovka je Rakúsko, že áno.

PS Dochádzajú mi vešiaky a čoskoro aj miesto v šatni :D
PS1 Decká sú v jedle dosť prieberčivé, myslím, že tu by moc neuspeli.
PS2 Nenormálna tvrdá voda! Prerobím, len na krémoch!!
PS3 Po 3 týždňoch mi prišla karta!
PS4 V sobotu konečne vypnem, poobede ideme na koncert s aupairkami :)
PS5 Chýba mi minerálka Fatra!!! :'(

photo book w/ my memories


vyrábam si scrapbook


kráska za polovicu


Tramín zaskvel!


Bath and Body works! Závislosť! 


Aký kúsok od Kanady!


Keď sa prechádzam...

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*