Thanksgiving a zabijanie volneho casu

 Od Vancouvru o mne nebolo ani pocut. Ono by aj bolo, ze co. Ale jaksi malo casu. Este dva tyzdne skoly, Thanksgiving a online nakupy pretoze black friday a cyber monday. No time for blog.. tak to idem napravit a medzi tym upeciem pizzu. Hned prva fotka a hned nervy. Ze letim bez velkeho kufra na tyzden je jasne. Ale ako narvat do tak maleho vrecusla cca liter tekutin...? Nemozne. Na to mi bakalar nestacil, tak som isla na to vylucovacou metodou. Ostala som bez kremu na ruky :D

 Red cup! Ake krasne su tie pohare! Proste radost pit. Nie zeby klasicke boli skarede, ale cervena k tomuto obdobiu patri.. aby som nezabudla. Okrem vsetkeho riesim veci ako odlet domov, plany, ze co potom a navyse pojdeme do Californie pozriet. Dohadujeme sa s kockami, ktore sme boli spolu na orientation a este spolu letime aj domuuuuu. Okrem ineho flight request mame poslat do 12/09, takze som este popredu. Spat sa z agentury ohlasia cca o 3 tyzdne a letenku dostaneme az zaciatkom februara. Takze stresy a cakacky. Moje dve oblubene.

 Vyborny film! Sandra zahrala ohromne!! Isla by som este raz! Tu som sa stala trochu fanatikom na filmy. Uz ma pozna uvadzac! Dedulo podareny. Ale zas, poznaju ma aj v miestnych potravinach, tak to zas nehrotme. California - Grand Canyon a cele zabera viac casu ako je treba. Jednak, ze nic presne dane nemame a ja by som uz chcela aspon letenku, kym su lacne! UPDATE: mame letenky! 13.3.2016 letime do LA! Konecne to nabera realnu podobu!

 Toto pero som objavila pri velkom upratovani. Pretoze som vyhodila velky kufor a ostali mi dve prirucky se vsim sudy. Pero ma prenieslo na same zaciatky.. a pritom uz mi taha na devat mesiacov. Bavila som sa s hm. O dva tyzdne mi konci skola, takze jej budem vediet pomoct s hladanim novej aupair a tiez ju budem mozno zaucat. "Less hassle" ako sa hovori! Ale! Ja mam este tyzden nevycerpanej dovolenky a nejake mesta, ktore chcem vidiet.. takze je tu moznost, ze sa zdekujem o tyzden skor? (Este musim vyriesit s HM) ale hodne veci by to ulahcilo si myslim :)8


 Spominane papiere. Sranda, ze na predlzovanie prisla obalka jak krava cca 10 lajstrov a o letenku ziadam jednym pdfkom a cez email. Vela pocitov naraz. Odchod mi pripomi a diar, skatule s oblecenim a blbinami, letenka do Cali, pripomienka, ze budem platit dane atp.. 

 Detsky film... pekny. Ziadne nasilie, len jednoduchy humor. Co mi pripomina, ze sme noli na filme a good dinosaur. Film je PG,  co znamena, ze len v doprovode. Ha! Film totalne nevhodny minimalne pre deti do 6 rokov. Sme sa zdekovali asi v polovici a isli do prec. Zle, zle a este raz zle..

 Mame podobny vkus na filmy a grease teda pomada je top!! Vdakyzdanie vseho sudy trvalo 4 dni a tak sme davali pomadu, frozen a monster inc dookola. Medzitym play dates a cas nejako usiel. Taka stastna za nedelu som este nebola :D a to ze to bol prudky tyzden. V pondelok som chytila nieco od malej, co mala ona tyzden predtym, takze vracanie, v stredu zas cosi a piatok zas :D no tyzden jak vysity! Moja imunita tu ide dole vodou ako tak na to pozeram... ale zas som nemusela ist na cluster meeting.. 

 K tomuto len tolko, ze som netrpezliva... uz je to sest tyzdnov! 

 Konecne!!! Krv by vo mne nedorezal.. uplne som napato sedela a nevedela, ze co. Plus mi tento film vzdy pripomenie Nemexko, kde som videla druhu cast filmu dva roky dozadu v nemcine a chytilo ma to :)


 Kedze nikomu sa nechcelo varit, Thanksgiving sme stravili u kamaratky mojej hm. Bola u nej jej rodina a dve slecny, ktore mali zabavit mladez. No nabehana som bola jak hovado ku koncu :D okrem toho moriak mi nechutil :D takze ako skusenost ok, povedala som za co som vdacna, ale raz stacilo :)) 
P.s. akurat balim darceky pre mladez. Sama cakam na balicky aka cyber monday! Vytuzenu bundu mam zo 100 na 40$ *happy*

Asi sa ozvem, ked uvidim prve aupair :) alebo sa nieco udeje, pac cas uteka. Ta nechcem nic premeskat :)
K.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*