<no title>

Zacnem od konca.. 12/23/2015 po dvoch mesiacoch konecne dorazil balik! Dva krat hura Poliakom, v januari som tam zas. Jednu krabicu mam nachystanu uz asi 3 tyzdne ak nie viac! Kedze nakupovat som neprestala ( vinim cyber monday a tj maxx!), velky kufor som vyhodila a na marcovy road trip smer California chcem brat co najmenej. Okrem toho si uzivam cele planovanie. Moja hm uz hlada novu aupair. Som nadsena, ze zas nieco nove zacina. K tomu mi fb ukazal, ze dva roky dozadu som prave dosla domov z Nemecka. To je sialene! 

Medzitym vo volnom case balim darceky, pozeram gossip girl, sex v meste na amazon video a usrkavam kavu. Videla som film "sisters"
Bozska komedia! Sedela som vzadu a dve hodiny som sa v kuse bavila/smiala. Viem, ze mam vyrazny smiech :D okrem toho film nol rated a pristupny od 17. Uvadzac odomna pytal ID :D !!! Klasicky som bola bez makeupu hahaha

Cakam na confirmation letter zo skoly, aby som ho mohla dat svojej koo/lcc a ta to mohla posunut do agentury. Ked uz spominam lcc. Bola som na cluster meetingu v cheesecake factory. Mozem umriet. To do list je skoro splneny lol. darcek pre moju hm by mohol trhnut uspech, pretoze to je kalendar z tohtorocnych fotiek :) walmart to da dokopy v pondelok 28. takze originalita zarucena chtiac nechtiac haha

Mala mala 4 roky tento vikend. V sobotu sme boli na Disney on the ice v Albany a v nedelu mala bday party v centre, kde su veci ako bouncy houses a podobne. Ze liderka skupiny deciek, kde bola mala bola troche neschopna ani nespominam.. s hm sme hundrali celu cestu domov. Inak sme vikend prezili v zdravi a cakaju ma este dva predlzene vikendy. A uz tu bude novy rok a cochvila dva posledne mesiace tu v Saratoge. 

Tusim nemam ani viac fotiek!! *laaaaaaame* ale novy telefon som si poctivo odfotila. Tusim, to je odmena za dlhy vikend, ked bolo vdakyzdanie. Teraz uz len odlozit na dane a som v poriadku :D

 



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*