December uspesne za mnou!!?

(Pozeram, ze Times Square je plny na Silvestra. Obdivujem ludi, ze tam vobec dobrovolne idu. Jedna zenska  co stala za zatarasami povedala, ze ma plienku.. pravdepodobne kvoli tam super miestu... no Amerika toto... ) Zase raz zacnem od konca. Ani diar mi nevie poradit, co schopne sem zapisat. Hold prve co vidim, je pocet dni do konca AP programu. Konkretne 68 dni, do toho mam este narodeniny, zaplatit dane, uvitat novu aupair, pobalit, poslat nejake krabice domov, vypytat si zvysnu dovolenku a nakoniec smer California.

  pismeno K som osobne ucila ja. A to som jej to musela vysvetlit jednoducho a anglicky. Sa mozem potlapkat po ramene. Ze good job. S nadejnou ap budeme volat na novy rok. To som bohovsky zvedava, kolko slovenciny som zabudla :D a dalsi vikend budeme volat s dalsou. Ja som asi viac nadsena ako hm haha uz aby bolo rozhodnute. Predsa len ostavaju mi cca 2 mesiace.

 dalsi skvely vykon. Najskor reci ako budem setrit na uz neviem co. Potom prisli vypredaje, akcie, zlavy a dalsie lakadla a sluby isli do vetra. Uz posielam zasoby domov, co to nemam kedy minut. Takze dopredu varujem :D napr od hm som na Vianoce dostala gift cards.. do American eagle som nestihla, zato vo Victorii Secret som oplachla imanie hahaha plus robim kamoske zasoby.

 French toast s nutelou a peanut butter. To ze idem niekam na ranajky miesto toho aby som si ich urobila sama sa stava coraz castejsie. Konecne som dostala papier zo skoly, na januarovom cluster meetingu budeme rozoberat dane, ja budem posielat dalsie baliky

 Zbezne k pocasiu. Mrzne. 

 Osobne som cakala uz pripravy na Velku noc. Takze zatial len Valentin.



 Okrem kavy je to jedem z darcekov. Dalej este nejake gift cards. Ostala mi uz len jedna :D Aj to len pre American Eagle. Subay uz padol, Starbucks tiez, Gap tiez a dobre filmy zacnu cca od buduceho tyzdna :)

 Dalsi papier pre moju lcc. Plus dalsi cluster meeting bude o daniach.. ohromne sa tesim. Papa peniazky..

K.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*