ostavaju dva mesiace... do dalsieho dobrodruzstva.

Menej ako dva mesiace? What? Kam ten cas mizne? Zacinam balit baliky oblecenia smer domov, kufre uz mam otvorene a delim na trip smer west coast a east coast. Zo zimy rovno do tepla. Hadam si to imunitny system neodnesie plus 6 hodin v lietadle.. aby nebolo malo, tak z jfk letime uz o osmej rano. New York city bud milosrdne! Okrem NYC sa mam naplanovany Boston a Washington DC. Takze ozaj potrebujem uz len tu dovolenku pouzit. Dokonca mam jeden listok autobusovy len za 5$! To je menej menej ako z BN do BA vlakom/busom. Vyber ubytka mi dal zabrat, lebo prejst recenzie a ceny od tripadvisora cez kayak az booking.com nie je len tak. Verim, ze nesklamali a ja bude  mat cas mojho zivota a blog zaplavim krasnymi fotkami. Prvy raz pojdem 9 hodin v autobuse v noci. Dokonca na poschodi! Co sa tyka road tripu (west coast) s kockami - vsetko az na ubytovanie v SF mame zabezpecene. Ubytko na jednu noc som riesila vzdy niekde na pol ceste k dalsiemu national parku. Z LA ideme smer GRAND CANYON! Plan je vidiet vychod slka. Je to epicke a bude tam zima! Okrem toho nas caka Death Valley a Yosemite NP. A nakoniec ako ceesnicka na torte San Francisco. Fotky neskor, ved kazdy ma ako taku predstavu. Rozhodne Golden Gate bridge, painted ladies - zname sf domy, Alcatraz atp. Okrem toho ziskavame dva extra dni v SF, pretoze odtial letime smer domov. Inak, na travel month je teba poistenie! (Ag ponukla za 160 dolarov, ja mam od AXA za 40 €) a pre paid sim kartu (internety musia byt ... extra navigacia nikdy nie je navyse). 

Prichod novej ap sa nemilosrdne blizi. Uz mam aj zoznam, co treba, predtym nez pride. Musime pripravit decka, kupelna pyta nejake opatrenia tiez a tusim aj moja izba aka zlomila sa zaluzia. Z troch je funkcna az jedna :D Okrem toho, ze sa musim vystahovat z izby resp zo satnika :( Takze sa mozno coskoro vyspim normalne. Spat budem s malou ma poschodovej posteli. Takze ta bude mat este zazitok, ze sa bude budit vedla mna haha 
Okrem odchodu sa blizi aj slovo dane. Moja dusa place a krvaca. Ale zas, lepsie ako mat neskor nejake problemy. Co navazuje na rusenie uctu v banke, prevod penazi cez transferwise (moj novy bff), odhlasit odoberanie emailov (nakazlive), prehodit applikacie do zvysnych telefonov, co beriem domov (stabucks appka <3) a pripravit  sa na realnu realitu plus kto ma odvezie zo Schwechatu. 

(Po prichode) Diar sa plni poznamkami ako poistenie, dane, kadernicka (konecne!), urad prace, navsteva rodiny, jeden den bude rande s Trencinom <3, na par utek smer Bratislava a vyrovnavanie sa so vsetkym (haha), opozriet vsetkych kamosov a kamosky, predsa len niektore su tehotne, niektore uz maju deti a niektore sa posunuli dalej. 

Tu uz len zopar fotiek, nemam ani co fotit, vsetko je v zaritej rutine. A moje dni su skoro rovnake. 
K. 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*