dlho očakávaná Praha

O 6:05 v sobotu ráno zvonil budík. Fakt, že dnes pôjdem na koncert Justina Biebera mi zatiaľ uniká. Že za tri hodiny budem na ceste smer Praha mi tiež uniká. Tak rýchlo vstávam, na telefóne mi svieti už správa od Lenie, ktorá bola hore od 5:30 minimálne :D a idem na vec. 7:07 prichádza vlak a ja nasadám s kľudom na duši po rušnom týždni. Trochu nadšená a trochu neviem čo očakávať.

Na hraniciach od nás ešte pýtali občianske, čo ma osobne zarazilo a za hranicami odišla aj wifi. Lenie to zalomila a ja som totálne nemožná, čo sa týka spania tak som počúvala pesničky a čumela z okna. Ani obraz, ani zvuk no. Niečo pred pol druhou smer dorazili na Florenc a tam sme sa s L. oddelili na cca 24 hodín :D Ja som bežala kúpiť lístky, rozmeniť peniaze do automatu a hľadať metro trasu B na Českomoravskú. Kľudne v inom poradí, že áno.

At 6:05 went off my alarm. I still do not realize, that today I am going to Justin Bieber concert or that I am going to be in the bus to Prague in 3 hours. I get up quickly, check the phone and see a message from Lenie, who was up since like 5:30. Somehow excited I get on the train and not sure what to expect.

Little surprise on the boarders - these guys asking for our IDs. More surprising was that there was no wi-fi connection once we crossed the boarders :/ L. fell asleep right away. I am not able to fall asleep this easily, so I kept looking out of the window and listened to the music. Around 1:30pm we got to the main bus station and our trip could start! We separated for 24 hours, I searched for tickets to ride a subway and let the countdown begin!










Z hotela pri O2 aréne som utekala zas späť za svojou slovenskou polovičkou, ktorá ma čakala v Palladiu a ktorá mi robila rodičovský dozor na koncerte ^^ Hoci nám v sobotu počasie neprialo, v nedeľu nám bolo všetko vynahradené. <3 Obišli sme snáď všetky povinné zastávky, na nejaké sme hádam aj zabudli a to ako bonus sme z diaľky ani netušili, ktorý je ten Pražský hrad. To je tak, keď ani jedna z nás neprišla pripravená :D Staromestské námestie, most légií, Karlov most, metronom? , orloj - celý povyk okolo orloja mi príde nezmyselný, ale budiš; tancujúci dom či Lennonovu stenu...
Dosť bolo hovorenia, idem radšej na fotky..

From our hotel near by O2 Arena I run to meet my slovak friend, who waited for me at Palladium and was my partner in crime at that concert^^ Weather on Saturday was terrible, but the opposite on Sunday - which was totally fine by me. <3 We saw almost everything what we needed to see, some sights we forgot to visit, just because I had not done a proper research and neither had she. As a bonus we has troubles to recognize the Prague castle lol - Squares, bridges, Metronom, Astronomical clock, Dancing house or John Lennon's wall.. and there are some picture ^^






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*