Jednu upršanú nedeľu

Niekde medzi Duolingom, staraním sa o deti a premýšľaním 'že kam' ešte cez víkend zabehnem do Viedne. Prvú novembrovú nedeľu pršalo. A fest. Premokla mi nevedomky pravá topánka. Zhodou náhodou mám deravú ľavú od gumákov. Podľa mňa sa na poličke proste dohodli a bolo.

Somewhere between Duolingo, taking care of kids and thinking where to go on weekend in Vienna. It was raining on the first Sunday in November. And a lot! My right shoe was soaking wet. By coincident my left rain boot has a hole. I would say, they did some sort of deal on the self and that's it.

Tradične som vystúpila na Wien Mitte, dala prechádzku pri operu, kde robia najlepšie sendviče. Akože poctivo. Odtiaľ som si išla odfotiť Fillgraderstiege. Že vraj sú krásne a celkom po ruke (prvá ulica pod Mariahilfer). Áno a ešte jedno áno. Po ceste k cieľu číslo dva som zistila, že "tá" kaviareň (podľa jedného viedenského blogu je z nech pekný výhľad na Viedeň) je v rámci rekonštrukcie zatvorená. Hovorím si: Prší, nesil to. Ešte že bol po ruke Mekáč, že. V každom prípade som išla očumovať ďalšie schody. Polhodina ráznej chôdze a zistenie, že cez Rathausplatz neprejdem, lebo chystajú už vianočné trhy <3

As usual I got off at Wien Mitte, did a walk towards to Opera house, where they made the best subs in the city. Then I walked toward to Fillgraderstiege, where I was about to take few pictures. Rumors said, they are beautiful. That staircase is super close to Mariahilferstraße. Yes, yes and one more time yes. Then I found out that the coffee place is close. The view should be nice from there. Well, next time. It was still raining.. Thanks God for McDonald's. Then I was about to see staircase nm TWO! After half an hour I found out that I could not pass thru Rathausplatz, bc they started to prepare the Christmas markets. <3

No nič. Trochu sa stratím. Náhodou výjdem pri Uni Wien, za rohom sa týči Votivkirche a podľa mapy som odbočila na cestu k najúžasnejšiemu schodisku vo Viedni. Jednak som tam bola dnes sama, lebo lialo ako z krhly, ale tak čo sa.. Skrátka a dobre som si skrátila cestu počúvaním rádia, že mi cesta rýchlejšie ušla (zlé dáta, zlé!) a there we go - Strudlhofstiege <3 akože toto je must vo Viedni. Je to asi 30 minút od Michaelerplatz, čo nie je hrozné a tá romantika! Hah..

I got lost a little. I popped up at Vienna Uni and could see the Votivskirche. According to the map I was close to the most beautiful staircase in Vienna. I was on my own and it was raining - can you feel that ? I was listening to the radio.. Shame on you, data! And there we go - Strudlhofstiege. This is must while in VIenna. It is like 30 minutes from Michaelerplatz and it is soooo romantic place to be..

Stadtpark - 3. Bezirk


Fillgraderstiege

Strudlhofstiege - Währing


Pinocchio, all alone. Poor guy!
Michaelerplatz



Votivkirche je dominantný len z profilu!



Stallburg - koníky <3

vstup do národnej knižnice

stratená v tichu, niekde smerom k Wien Mitte

Stadtpark

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*