Ako na nový rok, tak po celý rok?

Kde len začať. Niekde za tri mesiace, by som mala končiť ako au-pair.

Do pléna padol návrh, či môžem/chcem ostať do mája či konca júna. Keď som sa priznala, že som prepálila bundu (patrila HD), povedal, že či nezvážim ostať do konca roka. Ono.. Všetko ma pre a proti.

Proti? Štyri mesiace som bola au-pair v Nemecku, Hessen. Rok a čosi som bola zatvorená v meste. V marci 2015 som odletela na rok do USA. Teraz tu ostať ešte o dva a pol mesiace na viac. To všetko viem stráviť, ale do konca roka ? Nemyslím si. Rok v Rakúsku mal byť pre mňa rok, kedy si utriedim myšlienky a budem vedieť "čo ďalej". Ďalšie proti? Partia hic. Rok sa s rokom zíde a ľudia cestujú a potom odídu späť domov. To je dosť stresujúce, začínať zas od znova hľadať niekoho, kto ma bude chcieť mať na krku. Keďže v Rakúsku alebo tu niekde v okolí ostať nechcem, ide to o to ťažšie.
Za? Ešte minimálne pol roku by som nemala dospelácke starosti. Užívala si leto, bazén, decká - no chill. Odložila by som ešte nejaké eurá bokom a precestovala ešte nejaké blízke destinácie.

Where to begin. In three months I was about to be done with my au-pair career. When I confess to my HD, that I did burn a small hole into his jacket, they asked if I would like/could stay until the end of this year. Well... Everything has its cons and pros.

Cons? My au-pair journey in Hessen, Germany lasted for 4 months. For another year and half? I worked as a waitress in the town where we moved to. In march 2015 I became an au-pair in the USA. I suggested, I would stay until end of July (to overlap the kitchen reconstruction etc. so there is no stress with new girl coming in the same time). I can get thru extra two and half months, but not able to do this extra six months... Year in Austria is/was a year, when I was supposed to sorted out my thoughts and would know what to do when this is over. Another con? Social life. People come, people go. Keeping friends, when you au-pair is so challenging! and stressing.

Pros? For the rest of the year I could avoid all the adult problems. I could be enjoying pool in the summer, playing with the kids, not paying rent, traveling a little and save some money.

Prahu mám už nejaký ten mesiac vysnívanú (Musí to byť ono! Takto ma neťahala ani Kanada či Austrália alebo naša Bratislava). Od novembra minulého roku si pozerám prenájmy, podnájmy, hoci len malú izbu na prespatie a ponuky práce. Je to pre mňa prirodzený krok ďalej. S myšlienkou bývania a pracovania v Prahe som sa zmierala asi najprirodzenejšie.

Takže mne už len ostáva, túto tému načať prediskutovať s "vedením" a začať pozerať inzeráty ešte raz. Na túto etapu sa mega teším, tak dúfam, že všetko pôjde hladko...

Prague is my dream and vision of my future. It all started in the USA, when I realised that Australia is not my option anymore (not qualified to find a proper job there and not willing to continue my au-pair career there...) Since November 2016 I do "research" every single day, to keep myself motivated. It feels so real and somehow it is the step I wanna do so badly.

Karlskirche za chladného slnečného rána - cold morning in Vienna; Karlskirch


Okrem tohto "problému" mám na konte týždňový pobyt na Slovensku - medzi sviatkami. Na začiatok stačilo, že polka osadenstva prišla chorá alebo ešte lepšie na antibiotikách. Ja som mala svoj týždeň už bez tak dosť rozplánovaný, takže toto vôbec neprišlo vhod. Veľa času som strávila v Trenčíne a jeden deň na otočku v Bratislave (preplácanie šeku z Ameriky je living hell! #tbh). od druhého januára som zas v jednom kole v Rakúsku.

Besides this "problem" I am about to spend a week in Slovakia - around holiday. Half of my friends came home sick or got antibiotics. I planned my week so tight, that the sickness "wave" did not fit in very well. I spent lots of time in Trenčín and one day in Bratislava - I got my money from the check BACK ^^ (long story and it takes a while #tbh) and since January 2nd I am back in Austria.

Karlsplatz

a ešte rýchly update a to už len nejaké fotky <3 Keďže mládež bude mať prázdniny, tak sa tiež niekam chystám a rovno na týždeň v Taliansku (Miláno, Benátky, Rím). Najkrajší darček k narodeninám !! - My Bday present ? Vacation in Italy!






najlepšie sushi v Oyshi Sushi v Trenčíne <3


ako len zabiť dve hodiny v Euroevea, keď je všetko zatvorené?

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*