Update blog!

Fú, od posledného blogu ubehol už nejaký mesiac - presnejšie minimálne dva. Ja mám pred sebou posledné dva mesiace!! Jeden víkend v máji som bola na obhliadkach bytov v Prahe (zaujímavé koľko som toho stihla za víkend - 4 hodiny v buse tam, 4 hodiny v buse späť, dve hodiny vo vlaku, obrieť tri byty - Praha 4/5; medzitým cestovanie, toleranovanie divného chalana na hosteli :D a vidieť aj kúsok Prahy)
Balím prebiežne zimné oblečenie a mám silný dojem, že sa na konci tohto tripu proste nezbalím. Hoci na Slovensko ešte zavítam a určite batožinu priveziem. Potom dostanem poznámky o tom ako zle som oprala a prečo nežehlim... :D Rodina začala hľadať novú AP. Som z toho jemne nervózna, ale je čas. Ja sa hádam na úrad práce, do zdravotnej poisťovne a k lekárom teším. L. je už v Londýne - neverím, že to budú dva mesiace! :O A ja som tam stále nebola!!! 
S J. raz za čas vybehneme von. Jeden víkend som dokonca prespala v Klosterneuburg-u. Ten víkend sme boli v Sofitel hoteli na drink (pivo a limonáda :D buďme úprimní).  Stálo to za hodinu a pol čakania v lobby hotela :D Spontánne sme išli pozrieť Seestadt (je to jeden Bezirk vo Viedni - prakticky nová výstavba - nič zásadne, ale to ticho!)
Inak.. Apríl až Jún sú v Rakúsku samé sviatky/prázdniny - počnúc Veľkou nocou (pár dní na SVK, veľmi osviežujúce), až cez Pfingsten a neviem, čo ešte. Diár mi svieti slovami ako OFF, holidays, decká sú doma - nie je škola/škôlka. Jeden víkend sme dali kvázi výlet. Kúsok od Grazu. Strážila som mládež, kým HP a Oma neboli doma. Na druhý deň som dostala odvoz do Grazu, ako odmenu a išla späť domov po menšej turistike cez mesto. Zaujímavé, že som zas zablúdila do tej koloritnej časti mesta, tam kde som zablúdila aj minule :D Klasik. 
Ďaľší víkend resp. nedeľu ma prišla pozrieť ďalšia časť rodiny. Zas som sa hrala na akože sprievodcu a chodili sme hore dole. Teta ešte nebola vo Viedni, takže big day (: Počasie luxus a o štvrtej niektorých klátila únava (: 

checklist (osem víkendov a týždeň voľna)
  • výlet do Hallstattu (nestihnem - vidím spoje a následne ceny! či ubytovanie alebo doprava) 
  • predstavenie v opere (asi vzdám - všetok voľný čas venujem Duolingu, ponukám práce v Phe, plánovaniu ako efektívne a rýchlo prejsť administratívou na Slovensku a ešte raz ponuky bytov)
  • Neusiedler See (by mohol byť pekný jednodňový deň) 
  • S J. by sme radi dali Prater (cca 20 atrakcií, ďalší deň/dva)
  • v craft book mi svieti jedna A5 plná plánov, čo chcem vo Viedni vidieť (:
  • deň v Linz-i (znie celkom easy to do - cca dve hodiny vo vlaku tam a potom spať)
------------------

It is been two months since I wrote my last blog. And I have two last months ahead of me! In may I went to Prague to see some flats for flat sharing. It is interesting how much I managed to do in one weekend - 8 hours in the bus, 2 hours in the train, to see three flats, to see something in Prague, sleeping over at the hostel and tolerating this weirdo in my room.

Besides all this hustle I have, I am packing on regular basis my winter/fall clothes and keep praying. Still do not see the situation in the right colors aka will I ever pack all my clothes?? I def have to go home to bring some clothes! One way or another I get some note on my person like why do you do not iron your clothes? Or I just wash it the wrong way... My HF started to look for a new aupair. I am kind of nervous, but well.. I am kinda excited to visit the social services office, insurance company, dentist etc.. lol L. will be in London for like two months already and I still have not been there. Whaaat!

From time to time I go out with J. I slept over at her place in Klosterneuburg, after we went to Sofihotel (limonade and beer, let's be honest lol) It was really worth to wait there in the lobby for hour and a half haha We visit Seestadt in a really spontaneous way. It is just a district in Vienna, nothing special, but it is new and veeeery quiet place to be!

Anyhow - from April to June - it is all about holiday in Austria. Wahnsinn! I will go to SLovakia for Easter time, kinda refreshing lol then Pfingsten etc. there are some Off days when kids do not have school or kindergarten. We spent one weekend somewhere in Styria. I was babysitting and then got to Graz as a reward. Haha Interesting thing is or was, that I got lost in the same part of time like I did last time. Last weekend another part of my fam visited me. It was nice to pretend to be a guide again lol
checklist (eight weekend and week OFF)
  • trip to Hallstatt (I won't make it - i see the connections and prices. Not possible to do it now) 
  • performance at Opera (giving up, rest of my free time I do DuoLingo, looking for job offers, flatsharing situation and wodering how to handle situation in Slovakia)
  • Neusiedler See (could be a nice one day trip tho) 
  • with J. I'd like to do Prater highlights (cca 20 atractions for day or two)
  • I have one full page in my craft book about my last plans in Vienna lol (:
  • day in Linz (sounds easy to do aka two hours in the train and then back again)
Elephant in front of Museum in Vienna

At Schonbrunn

first sunny day after long time - Rathaus

at MQ <3

Belvedere is nicer than Schonbrunn! I am sure!

Garden @ Belvedere

Vienna's favourite ^^

Volksgarten in spring


Party hard!

Polish institute

Museum in Graz <3



Seestadt - Vienna! Peace and quiet

all about Schonbrunn - Gloriette

Praterturm - check!


View from Sofitel - 19. floor?

Schonbrunn gardens



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

Innsbruck

last month! this time for real! i swear!