Mesiac doma a...

... ja hľadám prácu, byt a robím plány čo ďalej. Je to makačka ako blázon... Vitaj realita:) Izbu mi zdobí magnetická a korková tabuľa s poznámkami, čo, kedy, ako, kam treba ísť a čo vybaviť. Zato sa mi podaril husársky kúsok aneb vitaj vodičák ^^ Dokonca som už aj viezla otca do Trenčína (medím si) a po ceste ma vytrúbili len raz... whatever :D Koľko "zetkových" nálepiek treba na auto, aby šofér pochopil, že nebudem valiť sto???

Konečne a pomaly sa orientujem v Bratislave. Peši mi to ide lepšie. Už sa mi stalo, že som nenašla stanicu resp. zastávku, kde som mala prestúpiť a to som mala so sebou mobil s internetom a neviem čím. :D Orientačný zmysel neopúšťaj ma. Klasika. Hlavne, že trafím na Obchodnú a na hlavnú stanicu či autobusovú alebo železničnú.

Učím sa písať motivačné listy, strojopis (dieťa z gympla - samouk ^^) a ruštinu - zas a znova - večný začiatočník. Dobieham "zameškané" malé párty, stretávky, len nedávno som sa po troch rokoch videla so spolužiačkou z gympla (na budúci rok máme prvú stretávka po strednej - to už bude päť rokov! nechápem.) a ten pocit vidieť niekoho po dlhej dobe je skrátka dobrý plus chýbali mi povestné plnené bagety <3

A celé toto jemné šialenstvo zastrešuje môj sen "Amerika", inak povedané au-pair in America. Blogy hltám jedným dychom, sama si hľadám info a vo voľnom čase snívam:)

Podstatné je vytrvať a nevzdať sa ! :)




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*