Už to budú dva týždne...

od dňa, čo som prišla domov. Cesta sama o sebe bola "haluz". Veľa dnb ma vytrhlo z biedy a cesta išla akosi rýchlo. To, že auto meškalo hodinu ma po piatkovom debakli ani nevyviedlo z miery. Aneb piatok sa na mňa dispečer totálne vykašlal a nahradil ma niekým iným. Katarínka celú noc nespala. Ako začiatok niečoho nového, to nebolo dobré znamenie. Takže namiesto soboty som domov docestovala pondelok na obed a to hovorím: "Vďaka, že neboli na ceste žiadne nehody."

Takže žiadne veľké a dlhé okúňanie. Rýýýchlo vybaliť, trochen sa zvítať a hurá do TN (pre neznalých, Trenčín). Pôvodne sme mali ísť najskôr na verejné korčuľovanie na štadión, čo nevydalo a ja som sa mohla rozbehnúť do obchodu pre nový mobil. Čo bol prakticky môj jediný darček na Vianoce.

P.S. K mobilu nemám návod, ani ho nemôžem nájsť. Takže, pre mňa ešte niekoľko vecí ostáva záhadou. :D

Nasledovalo sushi a nejaké tie jarné rolky ^^ Teda, išli sme na to zdravo. (Miňonky v aute nerátam, celý týždeň som nejedla - ĎAKUJEM brušnej chrípke.)

P.S. Sushi je namotávka. Chystám sa objaviť nové miesta v okolí, kde sa dá sushi spapať :)

Ha! Smer domov. Hlavná cesta smer BN (Bánovce nad Bebravou) plná. Od posledného semafóru k Laugu sme sa hýbali len veľmi pomaly :-/ Ono sa vyplatilo! Našla som nádherné topánky, dodatočne k Vianociam ako darček a boli ZA POLOVICU! <3 Láska na prvý pohľad asi v treťom obchode. Totálna náhoda, ale ... :) Celé to zaklincovala zmrzlina McFlurry s lentilkami a pondelok sa mohol kľudne skončiť :)

A ako obyčajne, ďalšie dni sa týkali tých obligátnych návštev u starých rodičov a následne som mala najviac času na kamarátov/kamarátky a párty, že áno ;)

Konečne som sa opäť dostala k postcrossingu, hľadaniu bytu a práce v BA a začínam realizovať ďalšie svoje sny a plány do budúcna.

Wish me luck ! :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*