Au-pair in USA o krok bližšie + láska k bicyklovaniu! + prepadla som jumpingu

"akcia "Au-pair in USA sa zas trošku pohla aneb poslala som si email ku COOLAGENT-ovi a skoro som si aj dohodla termín orientácie a pohovoru. Ovšem práca, prax, nedostatok €€ a môj neplatný pas to celé odložili až na koniec mája.Takže trikrát hurá vybavovačkám a papierovačkám. Takže na magnetickú tabuľu mi pribudli nové pripomienky a poznámky, zatiaľ čo korková tabuľa odpočíva:)

Bicyklovanie je dokonalý šport - na čerstvom vzduchu, prevetrám si hlavu, oddýchnem si, získam kondičku  a keď idem sama, nemusím svoje tempo meniť a prispôsobovať sa a ako bonus sa opálim na "indiána" podľa okuliarov (každý boží rok :D a potom chodím jak idiot a neviem to prekryť ani make-upom xD). K tomu sa viaže appka Endomondo. Na základe GPS "trackuje" trasu a na konci vyhodnotí jazdu, že som sa namotala nemusím ani písať :) (maximálna rýchlosť, spálené kalórie, celková trasa, počasie, atď.)



najviac kilometrov za tento rok - zatiaľ
takto ma víta, vždy keď sa vyberiem športovať :)
Začínam znieť ako športový nadšenec, čo mi do nedávna nebolo také blízke. V rámci toho, že mám lenivých kamarátov, holdujem športom, kde kolegu nepotrebujem. Objavila som jumping. Spolužiačka mi o ňom básnila. Pochopila so, že ide o skákanie na trampolínke. Dlho ani obraz ani zvuk, až som prevetrala google, facebook a dopátrala som sa, že jumping sa dá robiť(rozumej skákanie) aj u nás v meste. Neváhala som/nelenila som a zajednala som si na všetky pondelky v mesiaci (vtedy nie som v kaviarni a nebudem v tej dobe ani na praxi) jedno miesto/trampolínku. Kolektív je božský, nikoho tam nepoznám, baby sú priateľské a správne strelené, k tomu dobrá hudba a to "jumpovanie" vie urobiť deň, aj keby bolo ako zle .. :))
PS: neodporúčam jumpovať v teplákoch, ktoré nedržia ako majú! Celú hodinu som nemala inú starosť :D

Vonku sa krásne mračí a o štvrtej ma čaká hodina jumpingu ^^ tak myslite pozitívne a pekný deň ! :)

Katka


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*