Pokroky v kaviarni + jééééj, absolvenstká prax

Jup, už to je mesiac, čo pracujem v kaviarni. Latté vyzerá obstojnejšie, cappuccino plné peny :3, čaj už neprelejem a aj do čokolády viem trafiť správny pomer mlieka, aby bola tip top. Čo chvíľa bude aj poctivá výplata! (ten pocit:3 -  to, že ju miniem na poplatky u zubárky, nový pas, kde aké registračné poplatky alebo cestovné do BA je mimo) Mesiac v kaviarni sa rovná mnohým novým ľuďom, ktorých som spoznala,  zákuskom (3 krát do týždňa nám privezú čerstvé) a každodennej vôni namletej kávy. Ešte vždy mám priestor na učenie sa nových vecí o káve, o spôsobe prípravy a možno konečne dolúštim tie prekliate české krížovky, čo som si kúpila v januári (podotýkam - je polka apríla a ja nie som s vylúštením ani v tretine).

Späť k meritu veci ... Absolventská prax sa mi náhodne pritrafila. Minulý týždeň telefón z úradu, nech prídem na stretko a povie bližšie. Pôvodne som ani nedúfala, že sa mi prax môže pritrafiť vzhľadom na to, že robím na dohodu. (Tiež si prečítam najskôr všetko na nete plus všelijaké podmienky od firiem, z úradov a neviem odkade ešte - "klasička" a potom sa stresujem. Inak čo sa týka dohody - výhra jasná - každý mesiac výlet na úrad s jednou A5 o mzde a o bočnej dohode ani nehovorím - A5 + kopia zmluvy a čakanie do polovice mesiaca. O zábavu mám zatiaľ postarané:) ) Takže po dôkladnom zvážení (ehm, ehm) od prvého mája nastupujem na pol roka k okresnej polícií. Vitaj administratíva. Mám to cez celé mesto, každý deň na štyri hodiny a 30 metrov odtiaľ je fitko, kde je miestnosť len pre slečny (nie, že by to hralo nejakú rolu, ale podstatný rozdiel oproti ostatným fitkám tam bude).  Znamenie ! A bezvýznamné plus bude odznak na 4sq :)

(: môj výtvor pre mňa :)



















































































































































Želám pekný deň, u nás práve vyšlo slniečko a nebyť vetra, tak dnešný deň nemôže byť krajší :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*