Dve rodinky (YAY!) a Bratislava mi nie je súdená :-P

No. Posledné septembrové dni mi dali zabrať. Či vstávaním na vlak do Bratislavy alebo riešením môjho sna... Ozvali sa dve rodiny. Jedna je z New Yorku - predmestie Scarsdale. Klasický problém - dve deti a HM je tehotná.  Tak do tohto projektu nie som dva krát žhavá, to mi môžte veriť. A kvôli lokalite to riskovať nemienim. Vzhľadom na skúsenosti z Nemecka :-/ 




Zato druhá rodinka býva na predmestí mesta Seattle vo Washingtone. Prstom po mape je to na druhej strane štátov t.j. na západe. Seattle = Frasier, Space needle a veľa zelene. Bola by som ich prvá au-pair a o benefitoch ani nehovorím. A na starosti len jedno malé mimčo. Takže dnes t.j. sobota 27. bude možno rozhodujúca, nakoľko do agentúry píšem, že chcem zriešiť skype a do NY píšem jedno veľké NO a možno aj odvôvodnenie. (Nebudem sekať macherku, to si ešte premyslím.)




Čo sa týka Bratislavy, snaha bola. Viac to neriešim. Možno sa mám ozaj pohnúť ďalej, v čo teda naozaj dúfam.

Peknú nedeľu :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*