Tretia rodinka a decentné zmeny

Ó áno! Tretia rodinka - koncom novembra novopečení rodičia očakávajú dvojičky dievčatká - zas!!! - s tým, že by si zobrala materskú dovolenku na 6 až 12 týždňov a potom by to bolo väčšinou na mne. Ozaj neviem, čo tým chce vesmír naznačiť. Inak boli z Texasu, z predmestia Dallasu, 20 minút od nich bol aj ten dom, kde sa natáčal seriál Dallas - čo mi pripomína ranné detstvo, mali dve rozmaznané čivavy a za domom bazén. Znie to ako sen, ale...


K decentným zmenám patrí toho zase nemálo... V kuluároch sa hovorí niečo o kaviarni, kde práve pracujem. O mesiac a pol mi končí prax na polícií a mne začína "ponorka".  Tak som si dala CV online na portál pracovných ponúk, napísala, že som ochotná pracovať aj v Bratislave - predsa len v kraji v TN to nie je jednoduché a telefonáty sa začali doslova sypať a za dva dni prišli štyri ponuky. Takže zase malý výlet do Bratislavy soon!! Vyplní mi to voľný čas a čakanie na rodinu z USA, ktorá by mohla byť tá pravá. 

Rubrika, čo nové v našom malebnom mestečku Bánovce... Kým sa dá, robím si výletiky na bicykli po okolí - taký Uhrovec alebo Motešice či Krásnu Ves a Trebichavu mám pochodené hore dole a môžem povedať, že toto bolo jedno z mojich najaktívnejších liet za celý život. I keď som väčšinu jázd dala sama - vitajte leniví kamaráti :D Za cca 6 hodín sa začnem chystať na menší koncert (dajme tomu, že rockový a to nie je ani moc obľúbený žáner),kde budú hrať moji spolužiaci ešte zo strednej a dokonca krstia album - tak sa teda premôžem, spravím si nejaké to dobré líčenie, vyblbnem sa v skrini a zas sa nevyspím. Toto sú obete, teda xD Späť k pointe.. Nové tu nie je dokopy nič - máme nové platené parkovisko, opravujú nám kostol, na námestí otvorili novú kaviareň, pekné námestie je stále pekné!! a v novinách venovali dve dvojstrany renovácií parku. Pravda, ísť tam/tade potme sama, tak nejdem :D 

Asi toľko :) 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*