rodinka č. 7

Ako sa šiesta rodinka matchla den predtym ako sme mali mať skype. Večná škoda, táto ma zatiaľ oslovila najviac! Jedno dietko by bolo požehnanie. Žiadne vyjednávanie, učili by sme sa chodiť, prvé slovká a tá večná zvedavosť !  :-)
10.10. sa ozvala rodinka č. 7. Paráda! Zas boli z Texasu, z predmestia Dallasu - Frisco; mali dve deti - ideál - tri roky a jednoročné plus mínus pár mesiacov. Jeden malinký psík a trochu šoférovania. Ako sa hovorí, na dobre sa čakať oplatí. V nedeľu sme si dohodli skype, po 15-20 minútach sa mi prehrial notebook a bolo vymaľované. Ešte sme sa dohadovali na dalšom skype avšak prišiel email, že sa rozhodli inak... no nič teda. Čakám dalej  :-)
O tri týždne mi končí prax, bolo by na čase si nájsť dalšiu robotu dokedy nevycestujem.  :-) Už by som rada písala do agentúry tie slávne slová, že mám MATCH  :-)
Inak novinky z nášho mesta: tento víkend budú tradičné jarmoky inkl. Kolotoče, burčiak, veľa hudby a známych... Každý, kto cestuje cez Bn si isto všimol aj to, že stavajú obchvat a to by hádam aj naše malomestobstačilo ...
Za hodinu mi končí zmena. Idem sa činiť. Pekný večer ešte  :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*