Žeby ?

Konečne mám deň voľna a konečne pozerám aj telku. Normálne - Ženy z rodu Gilmorovcov, diel Priateľov a šálka kávy <3 Nezvyk. Predsa len tri dni za sebou som bola v práci - a od zajtra zas. Okrem toho bol týždeň plodný - volala som s rodinou na Floride, kde im kruto závidím ich počasie!

Polrok ušiel tak strašne rýchlo!!! O týždeň mi končí prax na našej polícií. Mne to bude normálne chýbať!!! Ach. Na druhej strane sa ráno konečne vyspím. Značka: Hľadám si prácu na doobedia :) Prax mi dala toho veľa - neviem, či užitočného, ale toľko zábavy ? :)

V kaviarni sa slušne vykrmujem - tie zákusky sú sen a o káve ani nehovorím! Ach.






Áno, ďalšia rodinka je z CT, konkrétne z Darien. Mestečko je cca 45 km od New Yorku (OK, už som použila wiki a spoje tam a späť existujú, yay!). Rodičia majú dve detičky, cca ročné dievčatko, cca trojročného chlapca a žiadne zvieratko. Kým sa presťahovali do USA, tak HM a HD bývali v UK a v tiež v Nemecku. Už sme vymenili pár emailov - ďalší víkend bude skype ! :) Well, wish me luck ! Vek, rodičia, lokalita sa mi dosť páči a po malom prieskume som našla aj zopár aupairs v okolí - dokonca Češky a asi aj Slovenky :)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*