posledný blog z gauča u nás doma

Sama som si spravila menší prieskum, čo typicky slovenské by som mohla rodinke doniesť. Podstatné bolo, aby ma to nezruinovalo a zároveň bolo ozaj originálne. Zamietla som alkohol (mám doniesť niečo typické alebo vyrobené u nás - naozaj to má byť alkohol? UPDATE: Inšpirovala som sa ich terajšou au-pair a nesiem víno - Topoľčianky je istota). Jeden kamarát mi navrhol valašku. :D

Popri prechádzke smer ambasáda som prechádzala uličkou a videla obchodíky s tričkami a šálkami s SK motívom. Osobne to vidím na oštiepok, parenicu alebo korbáčiky - údenú aj neúdenú verziu (UPDATE: nič syrové nosiť nebudem, to neprežije cestu a orientation). Video, ktoré som zdieľala naposledy ma určite inšpiruje ešte k nejakým nákupom ako chrumky alebo Horalky/Tatranky. (V kauflande som objavila chutné pexeso o Krtečkovi a v tescu zase DVD Pat & Mat - čo je klasika, chlapi toho moc nenahovoria a nemusím sa trápiť s prekladom :) )

Napríklad v Nemecku syry ani Horalky neocenili. Dúfam, že v USA zožnem väčší úspech a pre HP hľadám knihu o Slovensku, prípadne o Bratislave a v angličtine. Som zvedavá ako uspejem. UPDATE: knihu, ako si predstavujem som nenašla. Takže úúúúplna zmena plánov.

Okrem darčekov riešim balenie ako také - samostatná veda - to ani nekomentujem !! Letenku mám - letím priamo z Viedne do NY "Newark". Let bude trvať 9 hodín, 55 minút a v lietadle nás ide celkovo 7. Takže cez FB sa oťukávame a ubezpečujeme, aby sme niečo nezabudli. Dopracovať sa k letenke bola sranda sama o sebe, pretože sa jednalo o jednoduchý e-ticket, čo by mne nikdy nenapadlo!

Lúčenia s deckami opomeniem. Také malé dojemné chvíľky, obijímačky, uistenie, že pošlem pohľadnicu a niektorí sľubujú návštevu (beriem ich za slovo). (Na twitteri si vediem menší bucketlist a ja som známy pohľadnicofil a zberateľ - tešink).

Tento článok dávam dokopy asi tri týždne.  Vyzerá to na slušnú zbierku myšlienok z každej strany. V každom prípade sa nenormálne teším - akurát neviem či sa mi oplatí ísť spať z nedele na pondelok...
Myslím, že ďalší  blog bude UŽ z USA :)



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*