Prvé dni, jet lag, nemožná sprcha a klíma

Zatiaľ v skratke, o tom ako vykurujem izbu klímou, snažím sa osprchovať ružicou zabudovanou v stene a prežívam jet lag.
obávaná sprcha

kľúúúčik k pokojíííčku

Som NENORMÁLNE nadšená, že mám po najhoršom t.j. let. Nikdy predtým som neletela. Takže obavy som mala neskutočné. Každopádne sa zišla dobrá partia a všetko na letisku išlo ako po masle. Vzlietanie, pristávanie, papanica, letušky a spolucestujúci na jednotku. Pán vedľa si všimol, že veľa pijem a hlavne čistú vodu, tak ma vždy drgol, keď si všimol, že nedávam pozor, keď išla okolo letuška - herec :D
los letenka


toto, Taylor Swift a všetko išlo ako po masle :)

Samozrejme na mne pridelenú izbu som došla posledná a ušla sa mi prístelka :D Je mega pohodlná, už som pochopila, že paplón bol navlečený (včera večer som to silila a až dnes mi cvaklo). Čírou náhodou som na izbe s holkou, ktorú poznám z Twitteru a dokonca ideme obe na Long Island.
Klímu komentovať nebudem. Je všade ako kyslík a každú chvíľu idem z toho nachladnúť.

Chytiť jet lag počas doobedňajšej prednáške nie je boh vie čo ! Po raňajkách už nikde nebola káva a za dva doláre som dostala asi tri deci kávy s mliekom a vôbec to nechutilo, tak ako by malo :-/

Momentálne máme program na všetky 4 dni - budíček po telefóne o 6.30, raňajky, školenie, obed a tak dookola. Ja som ignorovala výlet do NYC a tak si užívam prázdnu izbičku ^^

Fotky a blog upravím neskôr. Vážne unavená. :)

na ceste na JFK :)



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*