prvý týždeň za mnou a možný rematch

Nebudem to tajiť. Milujem to tu. Deti, HP a aj baby sú najviac ! Ľudia v okolí sú milí (dokonca aj predavačky v obchode sa usmejú) a to ma činí šťastnou.Poslala som prvé tri pohľadnice - originál som ich kúpila asi 14 a neviem, ktoré poslať a ktoré si nechať (freak na pohľadnice).

AP ma povodila trochu po okolí ako Westhampton (je tu ohromne veľká plááž - fotky nižšie), Riverhead alebo Central Moriches. Vtedy som zistila, že chodníky tu oni proste nevedú :D Zato som utorok sadla za volant. Nastala chyba. Prišla na mňa nervozita ako na prvej hodine autoškoly. A bolo vymalované. Také školácke chyby ! No hanba. (len na okraj - doma jazdím s prehľadom, cesty poznám, viem, že sa nestratím a vozím niekedy aj iných a nikdy sa mi nič nestalo).





V piatok ráno ma prišla pozrieť koo (strašne milá a pozitivita z nej priam vyžaruje) a dohodli sme sa, že vzhľadom na to šoférovanie si poobzrieme po novej rodinke (a zas rodinka pohľadá novú AP). Tento proces sa volá rematch a ja pevne verím, že nájdem rodinku podobnú tejto ! :) Ale stále platí, že mám ešte dva týždne na trénovanie, šoférovanie, prípadne dodatočné lekcie šoférovania. Mám deň OFF, ale od včera imrvéére sneží a do zimy sa mi nechce ani omylom.

Tak peknú sobotu !
K.

Just few words - on Friday we decided (HM, LCC and me) for rematch. I am very nervous about driving here. I do not know why. Searching of new family begins on Monday and there is still chance - my driving improves and I can stay.

Komentáre

Anonymný napísal(a)…
Ahoj,narazila som na tvoj blog.Ja som buduca au pair(prave vo faze hladania rodiny).Mohla by si mi nejako napisat tvoj mail?Chcela by som sa ta par otazok opytat:) Diky.Karolina
Katarina napísal(a)…
47katka1@gmail.com

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*