Cely tyzden doma, lebo choroba...

...nas sklatila. Decka zo skoly typicky donesu kazdu moznu choroby.

Well, prádlo sa perie a suší (ďakujem za vynález zvaný susička! pretože netúžim sa válať v ogrckanom alebo okýchanom alebo okašľanom). Celý týždeň som bola doma s malým.
Ja som asi dostala otravu jedlom alebo len hnačku (?), čo bola aj v škôlke; malá kašľala, čo to šlo a HM nasadila druhý týždeň antibiotika. Práve ona mala služby v noci a ja cez deň. V živote som nebola šťastnejšia za ďalší pondelok, kedy malý odišiel do škôlky a ja som si cez deň mohla schrupnúť. 

Čo robiť doma s malým a chorým tvorom? Celý týždeň sme viseli na "Netflix" -e : Gilmorky, nejaká francúzska rozprávka, Barney (ten fialový dino, čo rád tancuje a spieva), Paw Patrol a neviem čo ešte. (Malý má cca 20 mesiacov, nevie povedať všetko čo potrebuje a preto radšej plače a kričí - je jedno či ho niečo bolí alebo len niečo chce.) Potom na prechádzku v kočiari, kedy konečne zaspal a.k.a poobedný nap. Dostať doňho antibiotika je ďalší nadľudský výkon - striekačkou, rád to vypľúva, takže decentné násilie (samozrejme po všetkom dostal odmenu) a dva krát denne. Chvalabohu pán nie je náročný :D Jeden deň vytuhol na schodoch, keď mi "pomáhal" triediť oblečenie v skrini. Takže okrem telky furt s mobilom a textovala som si s HM a posielala jej fotky.

Anyway. Mala som možnosť navštíviť doktora v USA. Chvalabohu, pani L. išla vyšetriť malého - nie mňa. Ono si streba zavolať dopredu a objednať sa. To si na SVK neviem celkom predstaviť. Malý bol vnútri asi 45 minút !
Tento týždeň mi toho veľa zobral (spánok), ale aj veľa dal (ďalší test mojej trpezlivosti). Idem si stále za svojim a toto bola prekážka, ktorú som úspešne zvládla :)

p.s. kačice a iné zvery vám neuhnú z cesty, aj keby ich chcete prejsť!

party/pub ulica !

len tak, ako by sa nechumelilo

english short version: My little man was sick the whole week ! It was crazy! He got all the attention and I think my little girl was jealous... Anyway I was w/ him all day long and my HM all night. We are sleep deprived, but glad he is already fine and in daycare again. I had to be creative to entertain him. We watched netflix a loooooooooot, went for a walk (I - walk; he - stroller), played (WE LOOOVE ELMO), cleaned up and sorted small clothes. I was on my phone all the time and texted + sent pics to my HM about him and his temperature. I got gift card for starbucks for it ! lol Otherwise this was difficult week, but I/we did it well and keep going on :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

Innsbruck

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*