Kurz, karta a karty.

Ze by mi bolo po chuti riesit aspon jedno z hore spomenutych povedat naozaj nemozem (zatoho oného si nemôžem spomenúť, čo som myslela tými kartami...). Zato stvrte "K" by som robila stale. Konkretne nakupovanie.

Kurz - prisla som v debilnu dobu, letny semester je na konci, zimny zacina v septembri a letny spesl kurz u nas v Saratoge stoji cez 700$. (moj limit je 500$ na cely rok) Plati to host family, ale uz len z principu chcem, aby to bola normalna investicia a aby som z toho nieco mala...

Dalej karta - banka. Pas, SSN a moj OP. Zaciatocny vklad 600$ (keď bude päť stoviek na účte, tak neplatím poplatok). Banka 5 min od domu. Pyta sa ma ci chcem debetku. (Najprv dam, ze nie. Ved naco.) Vyklulo sa z toho, ze na klasickej karte nie je ten pasik, takze by som z nou nemohla platit. Platenie v hotovosti ma nebavi.

UPDATE Davame sa dokopy po tyzdni v NYC. Od stvrtku do pondelku este u nas spi rodina z Madarska od HM. Takze ona kali, uziva navstevu a ja mam vecer decka. Nje ze by sa stazujem, decka su zlaticka, ked hm odide, ale z principu.. Karta z banky este neprisla. CO SOM DOST NASRANA... Lebo som si kupila tablet a rada by som si zveladila izbu >.< a na zveladovanie uz nemam tolko $$$ (akoze mam, ale tak bez karty si neskrtnem - online nakup cohokolvek resp listky na bus, koncerty ci ubytko )
Okrem ineho v juni ideme s clusterom na rafting a prvy junovy vikend resp v sobotu ideme na summer jam s babami.Konecne si odfuknem. Za 20$ a vela muziky.. Okrem toho uz len ostava doriesit kurz a prvy echt volny vikend, ktory chcem stravit vo Philadelphii alebo vo Washington D.C.

CHECK ! dokonca 3x alebo 4x

CHECK! hlavne ZOO

CHECK!

NA PLÁNE !

NA PLÁNE

Komentáre

Anonymný napísal(a)…
Ahoj,nevim,co ti na college nakukali,ale letni semester na vetsine college zacina prave dnes. Nektere za dva nebo tri tydny,takze myslim,ze je porad sance se prihlasit,Ale asi zalezi na predmetu nebo jestli jses jen toefl nebo regulerni student. Dita
Katarina napísal(a)…
u nás na college začína špeciálny letný semester koncom mesiaca, ale to sú len umelecké smery.. normálny semester bol už rozbehnutý v dobe keď som prišla.. takže čakám na jeseň.

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*