*uz dva mesiace (alebo tri?) a dalsie plany*

Som zavisla na planovani. Milujem diare, organizovanie, zvyraznovacky (a ešte raz zabludim do Target-u a bude ma to zase stat vyplatu :D stale nemam marker a farebne pera). Pocas PNky mi myslienky nebezpecne zabludili do buducna. Toto zatial nie je krajina pre mna. Maju tu cudne sprchy (viď blog z ORIENTATION), vacsinou zabudovane do steny a ked chcem teplu resp vlaznu vodu, najskor ma osplechne ladova. Vsetko tu maju studene - od klimatizacie, ktora je ich nahradny vzduch az po napoje a o ladovej kave, ktoru tu zboznuju ani nehovorim. Okrem ineho ma strasi nonstop bolest hrdla, ktora sa po dvoch mesiacoch dostavila - vdaka bohu za Orofar zo Slovenska. 

Zase tu zboznujem regulovanie svetla, ci chcem tlmene alebo nieco, co mi po ranu vypali oci. Predavaci v obchodoch mi veci nabalia, vzdy dame Small Talk, daju mi zlavu, lebo vernostnu kartu so sebou nenosim, ved naco. Ja viem, su to prkotiny. ale natom sa stavaju vacsie veci a nakoniec vsetko so vsetkym suvisi.

Rychlo k veci. I ked program tu v Usa predlzovat nebudem, rada by som este zabludila do Rakuska. .

Dlha odmlka - to hore spomenute, mi pride moc rozumne a skoro dospelacke. Predpokladam, ze sa to zvrtne alebo dodzube. 😂😂 Takze dost bolo tliachania o nicom, ja len, ze vzdy tu je moznost. Len si treba vediet vybrat..
**tulene v Central Park ZOO - časť pre deti**

Co este... V minulom clanku som si stazovala na kurzy... Vsetko som prehodnotila - zacnem na jesen a rozrobim si dva naraz (ESL v Albany absolvujem, aj keby sa na hlavu mam postavit a nejaku class u nas na Skidmore college). Nebudem sa zatazovat na leto, ze ano. 

Blizia sa narodeniny mojej HM. v TJ Maxxe som nasla krasny dreveny ramik. Uz len behnut do CVS a dat vyvolat nejake fotky deciek (a rovno si necham vyvolat aj osobne fotky resp fotky partie, z akcii a pod. predsa uz len spomienky a fotky vzdy pripomenu nejake zabavne udalosti ). Okrem toho ma to cele donutilo otvorit zlozku Niederaula, kde som stravila 4 mesiace. Nemcina mi bohovsky chyba!!! To je cely tahun, preco chcem ist este do Rakuska. Je to kusok od SVK a rada oprasim jazyk. Okrem ineho je tu moznost hladat si zaroven pracu a po skonceni ap kariery, by bolo nieco "sicher"

Niederaula ako na dlani

Wortreich v Bad Hersfeld

A konecne som objavila funkciu "on demand" V preklade, si mozem pozriet posledne casti serialov (vivat kablovka), ktore som nestihla dopozerat u nas doma. Este ze mi nie je dva razy dobre! Vitaj pretty little liar a the vampire diaries. Okrem iného uz som zacala treti mesiac a ani som si to nejako neuvedomila. Neskutocne !!! 

K.

p.s. Doma nic nove.. susedia travia v záhrade väčšinu svojho cenného času. Takže kosačky, polievanie a sadenie je na dennom poriadku. Decká si zvykajú dokonca už aj malá je viac v pohode. Akurát máme poslednú fázu potty training, malému upravujeme nočný režim spania.. Okrem toho decká sú nejaké chorľavé resp zase kašlú, takže sa dávam dokopy. Za teplých dní okupujeme záhradu, stan, domček a malá aj našu susedu. She is a staaaaar! 25. mája je Memorial Day tzn sviatok a deti budú doma. Inak je to tu busy busy busy :) Dni stále utekajú - netuším kam. Ešte stále čakám na kartu. Nabila som si kartu do Starbucksu v mobile a zbieram hviezdičky. V každom obchode odomňa pýtajú e-mail adresu a už mi chodia všetky možné akcie a zľavy.. Také pre mňa :D

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

Innsbruck

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*