Habitat for humanity

Ako som bola dobrovolnickou. Zas a znova. Dva mesiace dozadu som bola sadit stromceky. 11/06 sme sa opat vydali smer Albany a tradicne sme meskali.
Tento raz sme mali pomahat na stavbe domov. Pre neznalych- domy tu nemaju z tehiel. Takze praca s cementom, miesackou a obdobne nehrozila. Prvotne sme spratali dom, kam sa maju buduci tyzden nastahovat uz najomnici. Pre nas slecny z Europy, ziaden velky problem. Bolo nas sest a za pol hodinku sme uz nemali co robit. Tak sme dai pauzu a Jane isla zistit,  ci nemaju nieco ine, kde sa da pomoct. Anika a ja sme sa chopili izolovania! Aby to bolo vacsie zuzo, isla som pomoct zateplovat basement - pivnica,  kde nebolo ani poriadne svetlo, zato som musela mat masku a disponovala som kombinaciou zosivacky a kladiva. Samozrejme padla otazka, ci som z Ceskoslovenska...


májový cluster meeting - kuchtilo sa vo veľkom

Spolupachatel sa volal Mark, byva blizko a samozrejme to bol zaujimavy rozhovor. Cas isiel rychlejsie a cele to bolo zabavnejsie. Vid fotky vyssie ;)
Tak mi napadlo, ako moc je popularne dobrovolnictvo spat doma. Par krat som dobrobolne darovala krv, takze to je asi moja jedina skusenost... viem, ze sa chodi do utulkov na prechadzky so psami (rozhodne o tom zistim viac, uz len pre ten pocit).

O dva tyzdne sa v Saratoge otvaraju konske zavody, bude to tu divoke.  Okrem toho minuly tyzden som zas vyhrala dve hry z troch na bowlingu, co ma mimoriadne tesi :3 Dalej by som rada zavitala do Cheesecake factory, na baseball v NYC a drive in kino v Malte. Plus dnes idem kupit permicu na "barre" t.j. ide sa sportovat a pbj sandwich budem ignorovat :D

Toľko v skratke, aby sa vedelo, že žijem :)
K.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*