Oktober za rohom

Kde zacat.
First of all.. dala som si záväzok - do deviateho júla tento článo proste dopíšem... Pretože to budú štyri mesiace na americkej pôde... Takze sedim v Starbuckse, po brunchi - sandwich bol mega a klepkam si do tabletu plus kratim si cakanie na bus. Potrebujem viac kratas. Vlhky vzduch ma tu nici.

Maly vstava neskor, takze kym on si po flaske mlieka este podrieme, mne sa rozutekaju na tu hodinku este myslienky. Prvy julovy tyzden to nebolo inak. Jeden vecer som zatazila google a rano som dala talk s HM. Treti oktobrovy tyzden idem smer Chicago, Seattle a Vancouver!!!
Prve dve destinacie dam lietadlom, tu poslednu zvladnem busom zo Seattlu a spat. Inak na dobry prehlad leteniek je google flights a orbitz.com plus greyhound, co sa tyka autobusov (Seattle -Canada mi naslo za 20$). 
Update.. HM planuje konferenciu, takze datum sa bude asi presuvat, ale o to lepsie - ide sa na Floridu!!! I ked absolvujeme asi Disney World v Orlande, ale lepsie ako prstom do oka.

Chigaco mam uz rozmyslene, okrem ineho tam byva teraz jedna aupair zo Svedska, ktoru poznam vdaka Twitteru.. How crazy. Skydeck  musi byt - ako casto najdete budovu, kde aje 103. Poschodie zo skla a vy mate vsetko ako na dlani? SEATTLE je jasny. Space needle, stretnut Frasiera (lol) a dat si Starbucks. V Chicagu alebo vo Vancovri by som rada videla aspon jeden hokejovy zapas, inak na to pojdem do nyc... Na vylet idem sama... Nemam chut sa prisposobovat a robit kompromisy. Preto sa nechystam ani na road trip. Ja radsej lietadlom.. haha. 

Okrem ineho sa snazim  trochu opalit, co nie je jednoduche, kedze den svieti slnko a dalsie tri su zamracene a veterne. Este stale som nevyriesila skolu, ani Irovi viac nerozumiem a cele je to divne. Takze si hlabu vetram nakupmi, kavou a prechadzami castejsie ako obvykle. 

Ale zas, aspon to nemam stale o detoch :) 
p.s.   sobotu budem zase raz dobrovolnicka.. zevraj sa to vynima v zivotopise
p.s.2 ked sa dostanem k pc,mtak prihodim par fotiek :)
K. 






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*