Vsetko raz skonci a je treba byt nato ready...

Fotky su z centra Saratogy, pocas nakupu klobuku a z konskych pretekov, ktore su velmi zname minimakne v USA :)


           

         

Po ceste z kina mi Ir zahlasil, ze odchadza zo Saratogy (spat do Bostonu?). V ten vecer som to ponala s kludom anglicana, ved co. Na druhy den depka jak hovado a dnes to beriem ako samozrejmost, ved svet sa nezruti. Len mi bude chybat.. prizvuk, kina, vecere, bowling ci povyrazenie do baru. Uz HM sa ma pytala, ci nebudem z toho celeho upset...
Ja netusim. Minimalne dve noci som riadne nespala a to so mnou zamavalo. Zajtra alebo pozajtra to budem vidiet jasnejsie. Jednak, ze dnes vecer ideme spolu na biliard a potom na lezecku stenu. Tazko sa bude lucit s niekym, kto vam povie, ze kedykolvek (tj v piatok v noci) budes potrebovat ride, len mi napis a ja pridem... boze, takato rozcitlivena som nebola ani pri odchode do statov. UPDATE: Ostavaju mne/jemu/nam dva tyzdne... po lezeckej stene som mala tri dni svalovicu. Dufam, ze na biliard ani nedojde, lebo zas prehram. 
Anyway. Co nove. Z clusteru odchadzaju dve aupair, dve nove holky prisli, s Barbarou chodime piatky vecere zit plus nejaky ten bud light :), medzitym planujem dovolenku, skolu a baseball v nyc. Tento tyden mala dostala horucky a ja uz som tri dni nebola nikde mimo zahrady. Co mi ide dobre na hlavu. Kino neratam :) Malu som zobrala na Minions a keby viem, radsej ostaneme doma. Zasadne sa snazim ziskat nejaky bronz, aby som nikoho belobou neoslepovala. :D UPDATE: po tyzdni s malou doma, som to cez vikend vychytala ja. Kasel, nadcha a ine. Takze ziadna party hard a len caj a nakupy - aby sa nepovedalo, ze setrim. Plus este sme stihli kino konkretne Pixels, a to sme sa dohodli asi 10 minut pred startom kina.. 
UPDATE: pozerame Frozen (HUGE mistake, vobec ma to nebavilo az na Olafa a toho jelena), po dlhej dobe, som si skusila splhanie (svalovka este tri dni, ked sme to skusali v Zline, tak to bolo podstatne jednoduchsie... mozno tym, ze som bola mladsia :D aspon viem, ako je na tom moja kondicka) vsetci sme konecne zdravi a sme sami doma(deti su ako vymene posledne dni - az na nocne cirkusy, ktore nie su pravidlom). Zajtra idem na zapis do skoly (pricom sa chcem zapisat na intermediate nemcinu :D), ze teda konecne nejake kredity (nemcina je za tri a este tri potrebujem...). Okrem ineho som oslavila 5 mesacne vyrocie v Statoch. Okrem toho uz viem, ze predlzovat nebudem. Taha ma to este asi do skoly.. co je cudne samo o sebe. :D Najblizsie sa chystame do drive-in kina v Malte (Ant Man) a mozno este na kviz do baru, kde je bowling. 
a aby mi neusla podstata.. bola som v nedelu na dostihovych pretekoch. vazeni, taku plnku som videla len v new york city.  dokonca sme stavili na par koni za par dolarov. Nehovorim, ze sme vyhrali, ale tak stavili sme si! :) Premavka v meste je pocas pretekov otrasna a je mi jasne, ze som tam bola naposledy. Ale! zazitok to bol, ta atmosfera bola neopakovatelna..

ps tok myslienok je v texte na preskacku - pisem to cez mobil aka pokazil sa mi pocitac a v celom meste neviem najst hdmi kabel.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*