I. cast dovolenky - Chicago


Ubytovana som bola v hosteli "Chicago getaway hostel".. dala som na rady ludi a poriadne citala recenzie (mari sa mi, ze uz som to spominala, ale radila som sa s googlom, tripadvisorom, kayak.com a Yelp) Hostel sice nie je v centre, ale za dve noci som platila paradnu cenu. Za rezervaciu 28 dni vopred som mala este nejaku zlavu.Hostel som nasla lavou zadnou. Co znamena rychlejsie, ako som nasla spravny bus! Svoje rozhorcenie som hned zdelila kazdemu, kto bol online :D ale do tretice vsetko dobre. ALE na izbe sa zisla dobra partija ludi,co pobyt jednoznacne ulahcilo.. :) len ac nam isla aj v noci a tensiu deku som v zivote nevidela!

 Cerstva waffle! 
 (Fro-yo) ... tulame sa po downtown. Peta hovori, ze musim vyskusat frozen yogurt. Ja jej na to hovorim, ze za celych 8 mesiacov som to este neskusila. O dve minuty sa fro-yo store zjavil pred nami ako znamenie :D

Na letisko v Albany som sa dostala busom. bus ma vyhodil luxusne pred letiskom a uz som nic nemusela riesit. Aka som jedna z mala aupair, co nemusia soferovat (plus som zlenivela, takze doma bude cirkus). Len tak na margo: vsetky lety som si dala tak, aby som sedela pri okne takze budem trochen fotit, ak pocasie dovoli. Plus lietadlo pristalo na letisko O'Hare, odkial ide priamy spoj do downtown a potom busom do hostelu ( nechcelo ss mi cakat na bus, isla som peso). Uz na letisku v Albany som sa skontaktovala s Petou, ktora byva kusok od CHI a ze sa stretneme v meste. Ja som bola velky optimista. Hovorim, ze pridem okolo 3 resp. Medzi 2-3. No haha, rada som  bola ze som ju nasla okolo 4 a ak nie neskor vo Water tower place. To miesto ani nebudem opisovat. Cosi sialene. Plne ludi, co nakupovali darceky -  zaciatkom novembra! 
 let the journey begin!
 styri lety, vsetky s vyhladom ba prave kridlo lietadla ... :3


 Michigan lake a pohlad na Chicago z lietadla!

Potom ako som si urobila zoznamy "must see" mi tripadvisor ukazal niekolko prispevkov na zaklade ktorych som sa rozhodla zakupit "city pass". Vysiel ma na 97$ a ked sa mi  bude chciet, tak si prepocitam kolko som usetrila. Reklama tvrdi, ze 52/57% a v jednom blogu som narazila na 47% pricom vdaka tomuto pasu by som mala/ som nemusela cakat v rade, ale rovno som sa dostala k/do atrakcie. Update: sumu ratat nebudem, ale usetrilo mi to sakra vela casu. Keby ste videli tie rady v akvariu, planetariu alebo v Sky deck! OMG! Ale teda, ze mi to zabralo casu! Teda, vecer som bola nenormalne vystavena.
Ale Chicago bolo jedine mesto, kde som nasla takyto dobry deal. Isla som na vlastnu past, takze "istota je gulomet" a ja som si zaplatila city tour v downtown Chicaga. Kde bude sprievodca, autobus a princip hop on-hop off. Takze, co chcem vidiet, tam autobus zastavi. (Autobus ma cca 12 zastavok na pamiatkach a atrakciach. Trva to 2 hodiny, avsak na bus mozem naskocit a vyskocit, kedy budem potrebovat.) Update: toto by som si zaplatila este raz. Sprievodcovia boli spravne vtipni a sediet v double deckri vonku v novembri vo Windy city je zazitok sam o sebe! Zadok mi vymrzol, ale ten vyhlad! 
Omg! Videla som zapas nhl! Co viac dodat. Zazitok. Cesta busom bola sialena, lebo s Emmou sme sa skoro stratili, potom sme sa nevedeli najst atd. Potom zacinalo byt neskoro a ja ze co teraz. Viac nepisem, citat budu rodicia a pribuzni.,pustim sa do fotiek! Inak co ma prekvapilo - Chicago je ploche. Za cely cas som ani raz nesla do kopca. System cestovnych listkov som prudko ocenila, autobusy i metro sli kazdu chvilu a personal je mega napomocni! Aj napriek mojej inglis :D 
 Aby bolo jasne, rieka ma zmeneny tok na opacnu stranu, kvoli priemyslu...

 Michigan ave.. asi najrusnejsia ulica v CHI


Cloud gate inak znama ako Fazula sa nachadza v Millenium park
 Pohlad na CHI z Navy Pier



 Vyhlad z 360 Chicago
 Najvacsia plaz v meste
 Kratka zastavka z planetaria :) 
 Spominany city pass.. v planetariu som videla krasnu show, to iste v Aquariu - vid fotka - 4D show keby ma ospliechala voda a sedacky vrneli :D
 Sky deck aka splneny sen :) ps tu som sa nenormalne obehla vdaka city passu :)

Uz som na ceste do Kanady, ak zvysi cas, mozno pridam este fotky..









Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*