SEATTLE - II. cast

STASTNYCH OSEM MESIACOV IN THE U.S.!
Poznamka * pre nejaky dovod nevidim update clanku zo Chicaga, tak ci onak, je tam!*
Hostel v Seattli som uz radsej hladala vopred a v centre. Nech nemusim bludit vo verejnej doprave. Ubytovala som sa v Seattle city hostel. Na 2nd ave nie je co pokazit a lahko sa hlada! Este ze som si pozrela, ako hostel vyzera z vonku, inak by som tam kruzila jak taky sup. Proste neoznacene, ani obraz ani zvuk. V dobe prichodu uz bola na izbe ubytovana Nemka a uz si vobec neviem spomenut, ci k nam na izbu za ten kratky cas vobec pribudol. Myslim, ze ano, ale to teraz nie je podstatne. Takze vybalit, zabalit, vyhodit co netreba a spat do viru velkomesta. Ked som dorazila bola uz tma. Len co som vykrocila z dveri hostela uvidela som Space Needle. Kto ma aspon trochu sajnu o Seattli aleno videl serial Frasier, toto nemusim blizsie opisovat. Proste to bol moj ciel.

 Space Needle bola postavena v roku 1962 pre world expo. Teraz je tusim 7. najvyssou budovou v Seattli. Inak som mala stastie. Ziadne rady a minimum turistov! Meria 605 feet - co je 184 metrov .. tieto vyhlady a vyhliadky si ja nesmierne uzivam. Este ze mi nevadia vysky!

 Gum wall, trochu nechutne, ale budis. Par dni dozadu som akurat citala, ze stenu budu od zuvaciek cistit a teda, ze som to stihla akurat vcas! Kusok od gum wall sa nachadza public market, plny cerstvych surovin/potravin - ryby, ovocie, zelenina, pecivo ci dokonca oblecenie a rucne vyrobene vyrobky. 
  Water front.. pristavy, vyhliadkove koleso pre turistov - dva dni dozadu bolo v spravach, ze sa skoro stalo nestastie, dalej je tam akvarium a ten most pre auta, co vidite by uz v roku 2020 nemal existovat - nahradit by ho mala zelen.. co ma prekvapilo - myslela som, ze Seattle bude viac zeleny. Najviac zelene som videla cestou z letiska.. az som mala chut si pozriet twilight, pre nejaky dovod :D

 FIRST STARBUCKS STORE - Vnutri som nebola, pac malo casu a vela k videniu. Je to len cez ulicu t.j. oproti public marketu.
 Spominane koleso - ked sa zotmie, je nadherne osvetlene. "The Sesttle Great Wheel" 
 Columbia center sky view observatory - 9$ ako student a mozny viac nasobny vstup! 360 stupnovy vyhlad plus je z tadial vidiet Seattle ako na dlani <3 vyhlad je zo 73. Poschodia! A free wifi ako bonus lol
 
Hostel!
 Segway! Moj sprievodca Austin bol famozny.. hoci nam pocasie neprialo, zazitok jak hrom!  
 Este raz vyhlad zo sky biew o., ale za tmy :)

momentalne cakam na bus smer Saratoga, takze internety nic moc. Ale urcite fotiek este popridavam. Len dost vela je nekvalitnych, to musim pretriedit (najhorsia cast)

K. 

Dve zabludene fotky su este z observatoria, ale robila som ich tabletom..

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*