VANCOUVER

Mily Vancouver, preco muselo skoro cely stvrtok prsat? Nestihla som poriadne preskumat asi polovicu planovaneho! A fotky so zamracenym pocasim tiez nie su dva razy vyhra :-/
KAzdopadne po prichode som sa prezula a vyrazila Granville Island. Ono uz sa mracilo, takze som nechcela premarnit pekne pocasie na izbe lol Prve som hladala Starbucks. Videla som ludi naproti mne s cervenymi poharmi, takze som nebola daleko a hlavne som potrebovala wifi!


Kanadske peniaze.. pocitovo nieco medzi eurom a dolarom, ta priesvitna cast bola asi plast alebo co.. samozrejme, ze zas milion drobnych minci ako bonus (toto su jedine penkaze, ktore som v Kanade drzala, inak som vsade platila kartou..)

Posledna fotka z celeho vyletu :) science world - po tme je to nadherne vysvietene. Vnutri som nebola, pohlad z vonku mi stacil. Vyriesit solidny vylet dlhy dva dni nie je len tak! Stoji to vela casu a energie a tiez musi spolupracovat pocasie. 

Toto som si radsej ani negooglila, ale pobavilo ! :D



Plaze v Stanley Park - co mi pripomina - fest prsalo a ludia normalne behali, ako by sa nechumelilo. Proste ja som mrzla a oni veselo. 

Lions gate bridge - mega vyhlad, hoci nolo zaracene - so maaagic <3






Vyhlad na Vancouver z Granville Island. Ocarena!


Lookout view :) uplne hore som narazila na sprievodkynu Slovenku!



Momentalne balim darceky, takze textu je pomenej. Ale fotky povedia viac, nez ja sem dokazem napisat!

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*