od nudy si ohryzam nechty..

Asi si behnem hore pre pilnik... Zacinam fotkami (blame it on the phone!)
 Po dvoch storociach som tu krabicu dobalila a vydala som sa smer Latham. Hovorim si, pojdem busom bude sranda. Ze to bola sranda vam hovorit nemusim. Kokos! Prestupovala som v Schenectady... Nikdy viac som sa necitila viac nebezpecne!  A to byvam, kde byvam... prvy raz som videla policajta zatykat. No zurka. Trvalo mi to samozrejme cely den dve hodky tam a dve hodky spat, ale za 4 dolare sa to oplatilo haha. Polske deli je ohromna ved. Kupila som si libru zemiakoveho salatu! Na posedenie som to zjedla, jaka basta. Milka uz padla, aj Bueno aj kysle rybky a na rade je cokoladovy puding. 
 Za 13$ sa oplatilo. Kedze to nechcem vlacit domov - ratam minimalne polkila ak nie kilo - prehanam,musim to spalit tu... ta vona! 
 Uz mam listky na bus, ktory sa vysadi pred letiskom. Cisty luxus. 
 Jedna zo zasadnych zastavok - Starbucks v sobotu t.j. na Halloween bol napratany, tak ako cele downtown.. ten pocit, ked sme prisli domov bol neopisatelny.. jedlo z donasky, teplo, ticho a tusim kava. Potom prisli stari rodicia a kolednici. (FROZEN A STAR WARS su tusim velmi oblubene temy tento rok :D)
 Petting zoo!
 Pokr...

mlada je zas doma!! tymto dakujem halloweenu! Vonku plnka ako keby zadarmo davali.. Krutim hlavou. Ja som mala zimnu bundu, topanky, ciapku, sal atp a ona tricko, tielko, leginy, Elsa dress a ciapku. Ako tak ma Halloween netrapil a ani ma trapit nebude. To ze sa to snazia oslavovat na Slovensku ani neriesim :D
Dni mam na vlas rovnake, Meni sa len cas, kedy sa budi mlady a mnozstvo laundry. Okrem dance class mladezi pribudla aj hodina klavira v nedelu. Takze vikend aspon ujde.
V skole sa sem tam objavim. Teda nie je to ziadna slava. A to som zacala s balenim na dovolenku. Tiez napad za milion - tak som si aspon kupila novu prirucnu batozinu. Aby tohk nebolo malo, tak sme zacali riesit Cali v travel month! Konecne! Uz len pomyslenie na to teplejsie pocasie ako tu, je cosi! Uz asi tri tyzdne ak nie viac je proste kosa. Cas sa nam posuval o tyzden neskor ako v Europe.

 Sucastou musel byt face paiting, este ze ma do toho nikto nenutil.. ps bola som za Europanku :D mna tie sviatky a podobne jaksi neberu...
 Tuto fotku davam len tak, je to zo skoly. Chvilu pred a chvilu po ma trafila minimalne jedna bukvica. No islo mi o zivot :D uz len ako dodatok - stvrtok a piatok pred Halloweenom mali v skolke parade. Akasi prehliadka kostymov. Nase mladata boli za Elsu a Olaf-a. Hrozne zlate, ale hrozne pracne ich do kostymov napratat. Este ze to robili pancelky v skolke. Co mi pripomina, ze mala mala minuly tyzden teploty takze v stredu a stvrtok sme boli spolu domka... mna si v tej skole ozaj neuziju.. dufam, ze im chybam :D

Kazdopadne, este prejdem fotky a pripadne pridam update :3
K.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*