druhý týždeň v rematch-i & update

Čo to ten rematch vlastne je?

Do rematchu au-pairku môže "šupnúť" rodina, au-pair sa preň môže rozhodnúť alebo sa môžu dohodnúť. Dôvody sa líšia - šoférovanie, správanie detí alebo prístup rodiny k AP a naopak či iné. V skupine AP je niekoľko príspevkov o rematch a niektoré príbehy sú neuveriteľné. Takže som dobre dopadla, môžem skonštatovať. Okrem iného rematch trvá dva týždne a pokiaľ nepadne rematch, tak AP letí domov.

V rematch-i najviac pomôžu referencie a lokálna "koo" inak známa ako koordinárka. Profil mi agentúra znovu otvorila a ja opäť vidím, ktoré rodiny si ma pridali do obľúbených resp. tie čo majú záujem o kontakt. Rodín som do pondelku mala 5. Ozaj záujem mám však o dve. Jedna z nich mi už odpísala, že boli radi, že som ich bola osobne navštíviť jedno s druhým, ale nie... Zato druhá rodina je ešte v hre a hrozne by som sa tam chcela dopracovať.S rodinou v Dix Hills mi to nevyšlo. Zato som obnovila kontakty s rodinou v Saratoga Springs!

UPDATE! Od utorku mám match so single HM v Saratoga Springs, NY (upstate). Má dve detičky, ktoré sú celý deň v day care. Dva krát sme spolu volali a ukázala mi celý dom plus backyard. Okrem toho má dvoch psíkov. Budeme bývať kúsok od vlakovej stanice a kúsok od centra. Double win! Už ma kontaktovala koo a nejaké AP, ktoré bývajú v okolí. Konečne bude čas na stretko so slovenskými AP, ktoré som stretla na orientation a na nákupy a na chodenie voooon :3 Veľký tešink na nové fotky, zážitky a tak dááále :)


English... I found my new HF in Saratoga SPrings in New York. She is single mom with two sweet kids and two dogs. I am going to be her first AP. She doesn't need a driver. I am looking forward to go outside, shopping and see/meet new people. What else.. Rematch is not easy! I was in touch with 5 families, but only two of them were on the top of my list. My LCC helped me! I am so thankful for it! All I need right now is time for packing, because I am leaving on Saturday.

Komentáre

Theira napísal(a)…
Gratuluji k rodině! Snad tentokrát bude vše v pořádku :) Pevné nervy :)
Katarina napísal(a)…
ďakujem! už za chvíľu idem smer vlak. stanica a 6PM som v Saratoga Springs !

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*