Vyskusala som si dobrovolnictvo!

Presne tak! Cluster vratane mna sme boli sadit stromceky. Theresa ma vydvihla ako prvu cca o osmej. Nasledne sme isli pre Janu a nakoniec pre Claudiu. Baby z okolia Albany a Saratovy su prevazne Nemky alebo Rakusanky a pripadne niekto, kto sa dohovori nemecky. Nahoda je blbec, pravda :)
Dobrovolnicili sme v Albany Pine Bush myslim. Na vyber bolo - zbieranie odpadkov popri ceste, sadenie stromcekov a nejakych ludi som videla s lopatami. Bola s nami aj nasa koordinatorka Jane. Ona je bozska! Rozdelili sme sa na skupinky (dobrovolnikov okrem nas aupair bolo asi 100) a isli sme nato. Slniecko hrialo, ja reprezentativne v tricku od agentury (cely cas som mala mikinu :D) a dve hodinky som pocuvala pribehy od bab, ktore tu boli dlhsie. Okrem ineho sme uz trochu planovali, ci nezrobime nejaku paaarty together :)
Dopoludnie ubehlo ako voda, na nas cakal obed (sedvice, pizza a sladene napoje). Okrem toho sme mali plan, ze vecer vyrazime von. Mna skolil zaludok, takze som budovala vztah s weckom a moja HM bola na tom podobne a tak sme sedeli doma a oddychovali. (az na budovanie vztahov s weckom)
Prikladam fotku, aby bolo jasne, ze zijem.
Clanok pisem pocas toho ako maly spi - na mobile, ziadna diakritika, mam nastavenu anglicku klavesnicu :)
P.S. spisujem zazitky do mobilu nech nezabudnem, uz mi tu svieti 5 konceptov! Skratka a dobre, Au Pair v USA sa nenudia! Stihame nakupovat, vyletovat, randit a starat sa o nase poklady :)
Plus v emailoch mi svieti, ze budeme dobrovolnicit znovu - pomahat popri stavbe domu, co mi pripomina skontrolovat emaily...
K.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*