happy first month anniversary & new family !

Z minulej kapitoly... Bežná sobota.. dve minúty pred príchodom vlaku mi exHM kupuje lístok smer Penn Station, pričom prestupujem v Babylone. Batožiny som mala neurekom. takže ma bude ešte týždeň bolieť chrbát a ruky. 

Samozrejme som sa nedopracovala k eskalátoru, tak som si v duchu prebehla zopár rýdzich nadávok a s pomocou božou našla čakáreň, kde som si vyložila na pol hodku nohy, keďže na stanicu som prišla o 12AM a vlak prichádzal okolo 3PM.

V Saratoga Springs ma na stanici uvítala HM, doma ešte slečna - kým mladý pán už spal.Saratoga Springs je známe mesto vzhľadom na konské závody (niečo ako veľká pardubická), ktoré sa tu každoročne konajú. Takže v lete tu bude veselo :) Tiež tu (+ v okolí až po Albany) býva pár au-pair, čo značí príliv párty života (s možnosťou, že zaspím pri drinku alebo na parkete :D )! :)

UPDATE po víkende. Prvý týždeň úspešne za mnou. Malého som si zamilovala, on mňa tiež a spolu robíme blbiny. Zato malá už je oriešok. Rada vyjednáva a chce byť samostatná. Jej samostatnosť trvá tri krát dlhšie, ako keby som jej pomohla.
Schedule/ rozvrh dňa alebo ako vyzerá môj deň v reále. Ráno resp večer si nachystám všetko na ráno ako fľašky s mliekom a jogurty pre decká do daycare (niečo ako jasle alebo škôlka).  Malý sa budí medzi 4-5 AM. Takže ráno ho vezmem do obývačky a zbožne čakám, že si ešte na hodinu zdriemne. Potom ho len zabavím "Paw Patrol" a ani sa nenazdám a už je oblečený (rada odvediem jeho pozornosť, len aby to netrvalo 4 storočia). O siedmej sa budí slečna. Tu treba konať rýchlo - vyjednať, že čokoládové mlieko je ready to go. Je len na nej, kedy si ho vypije. Zato však chcem, aby behla na wcko, umyla si zuby a obliekla. Potom už len zaviesť do škôlky a ja mám voľno asi do 5PM. Kedy robím rýchlu večeru - decká ľúbia volské oká a toasty k tomu. Potom blbnutie s mamou alebo vaňa. Nato už len fľaška na večer a ide sa spať. Zato víkendy sú makačka. Keďže decká sú doma a chladničku treba po týždni naplniť, ideme aj s deckami a to je záhul, že ešte teraz nevládzem.

kone - kone everywhere!

akákoľvek väčšia káva ma vyjde asi 5 dol <3


miestny park

Hotel - tá budova ma skrátka očarila


sladké, zdravé a veľké raňajky !

bola som vyvetrať myseľ a peňaženku.. SALE EVERYWEHRE!!!
Konečne sa zlepšilo počasie a vyšlo slniečko. Beriem mobil, okuliare, kľúče a bežím. Cvaknem fotky.
PS v máji ideme na pár dní do NYC a na Floridu. To bude záhul.
K.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*